Veľmi zjednodušene:
Na základe informácií záchrannej služby pilot vypracuje letový plán a po
nahlásení na ŘLP (řízení letového provozu) letí v zmysle ich pokynov.
ŘLP mu uvoľňuje letovú dráhu, tj odkláňa lietadlá, ktoré by mu mohli
„vliezť do cesty“. V prípade nevyhnutnej potreby rozhoduje pilot za
„kniplom“.
Malá poznámka pre pilotov lietajúcich predmetov – dronov, ak
zaregistrujete vo vašom smere letieť vrtuľník, lietadlo záchranárov (a
nielen záchranárov) hneď stiahnite drona na zem. Na stránke http://aisview.rlp.cz/ môžte vidieť aktuálne letové a
bezletové zóny vo vašej oblasti.
Upravil/a: led
3Kdo udělil odpovědi palec? anonym, Jan Kunčar, still
před 2684 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tipnu si, že lety záchranné služby mají přednost, takže nejspíš rozhoduje pilot. Samozřejmě platí pravidla letového provozu, které musí pilot dodržovat, jiná platí pro noční let, jiná pro denní, při dobré viditelnosti, při snížené viditelnosti, v hustě obydlené oblasti, nad zalesněným terénem, atd. A počítám, že LZS má nějaké vyjímky z pravidel, takže přesnou odpověď vám asi poskytne jen nějaký odborník na tuhle problematiku.
Upravil/a: still
0
před 2684 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek