Ahoj všichni.
Dnes ve škole jsem si měnila heslo na telefonu (né na vypnutí ale na
uzamknutí displeje) u SAMSUNG GALAXY ACE; Mám T-mobile. Zadala jsem si
číselné heslo. Ještě jsem se na něj dívala, jestli je opravdu správně,
ale někde jsem udělala chybu a teď ho nevím. Už jsem to 110× zkoušela
(přesně), ale pořád je chybné a nepíše se, jestli jsme zapomněla heslo.
Jde to nějak správit bez toho, abych se obracela na operátora? :)
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Led_ před 4293 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Mělo by ve to vyzvat je vložení PUK.
Možná bude ale pro tebe lepší zavolat operátora.
Doplňuji:
K tomu můžeš použít jiný telefon, net, nebo postupoval podle stránek
opa. Stačí se například jen přihlásit je svému účtu a vidíš vše
potřebné pro řešení podobných situací.
Zkušenosti s Vodafone
Upravil/a: www
0 Nominace Nahlásit |
No můžeš si udělat hard reset mobilu – vše se kompletně vymaže a
nastavní na původní tovární nastavení, ale mělo by to vyřešit
problém.
Hard reset si děláš na vlastní nebezepčí, běžně by se stát nic
nemělo, ale co kdyby náhodou. To by pak bylo už na servis, to bys
v domácích podmínkách nezvládla.
hard reset se dělá tak, že mobil vypnete, vyjmete baterku a po chvilce ji zpět vložíte a budete držet tlačítko hlasitosti nahoru (volume +) spolu se středovým tlačítkem (Home). K tomu všemu pak zmačkněte tlačítko pro zapnutí telefonu. Držte to všechno do doby, než se ukáže resetovací obrazovka, kde zvolíte Factory reset. V resetovacím menu se pohybujte tlačítky hlasitosti a potvrzujte středovým tlačítkem.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek