Doplňuji:
Žádná odpověď? To se za sebe vážně tak stydíme?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Upravil/a: SajmonModer
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? aramah, hanny 2 před 4996 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Spíš je už docela pozdě…
Já studuju. A příležitostně si přivydělávám novinařinou, které se
asi budu po škole i věnovat… nutno dodat, že ne tou bulvární; baví mě
psát spíš o cestování, vědě, technice, objevech a tak.
0 Nominace Nahlásit |
Já dělám svému manželovi protože podniká papíry,pracuji ještě v jedné firmě která se zabývá bankrotem a uzavírání smluv (Flexi pojištění,úrazové pojištění atd)
0 Nominace Nahlásit |
Moje původní povolání je dětská zdravotní chirurgická sestra.Teď dělám kosmetiku a pedikůru na ŽL.
0 Nominace Nahlásit |
Já jsem původně fotografka, teď se živím tím, že vyrábím vyšívaná svatební oznámení..
0 Nominace Nahlásit |
já nepracuji nikde,ale chtěl bych.Do důchodu 2roky,už nikoho nezajímám.Živím se z fondu,který jsem si sám vytvořil,protože vím,že stát se na každého vys…
0 Nominace Nahlásit |
Jak jste ráčil napsat tuším předevčírem, nic nedělám a hýřím z tučné penze.
0 Nominace Nahlásit |
Jsem důchodce, chatuji na Internetu, pomáhám shánět nezaměstnanému synovi práci. Před několika dny jsem dostal tady typ na agenturu Práce.cz. Je to prča, ale brigádu tam dneska sehnala moje manželka, rovněž důchodkyně. Zjišťuji, že tento server „žije“…
0 Nominace Nahlásit |
Momentálně bez zaměstnání,jinak chůva na plný úvazek hlídám vnučku než najdu práci.
0 Nominace Nahlásit |
Já pracuju v realitách. Dřív jsem sjednával schůzky pro makléře a teď mě přesunuly kousek jinam, takže je nejen akvizice nových klientů na odbornících z call centra a musím uznat, e jim to jde líp než mě. Tak možná proto ta změna 😁 . Jsem rád, že mě nevyhodili, jen přesunuli jinam. Mě to volání stejně moc nebavilo.
Já jsem z Prahy a pracuji v call centru už nějakou dobu a jsem naprosto spokojen, i když bych to před pár lety určitě neřekl 🙂