Dobrý den, chci se zeptat, jdu po třetí reklamovat klávesnici mého notebooku… četl jsem že mám nárok na peníze z důvodu tří reklamací stejného komponentu… peníze by mi měly být vráceny přímo na prodejně? nebo by je měl poslat výrobce??? notebook je starý 1,5 roku… po každé jsme k výrobci odeslali žádost na vrácení peněz (poprvé z důvodu tří chyb.....(do kterých spadala i klávesnice) a poté z důvodu že jsme si notebook vyzvedli z prodejny po opravě a klávesnice se nám po 3 dnech rozbila opětovně…). Po každé nám notebook pouze opravili a peníze nevrátili..... ale opravdu takto závadný výrobek už nechci…aby se mi po jeho opravě po třech dnech zas rozbil… Proto se ptám, mohl by nám peníze vyplatit prodejce?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? suaeda před 4878 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Reklamaci se zákazníkem řeší zásadně prodejce (včetně eventuálního vrácení zboží a peněz).
4Kdo udělil odpovědi palec? hanulka11, Michal Kole, arygnoc, suaeda
před 4878 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
peníze by měl vrátit prodejce kde jste jej koupili a reklamovali
3Kdo udělil odpovědi palec? Michal Kole, arygnoc, suaeda
před 4878 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek