Avatar uživatele
Galax

3 reklamace klávesnice u notebooku…

Dobrý den, chci se zeptat, jdu po třetí reklamovat klávesnici mého notebooku… četl jsem že mám nárok na peníze z důvodu tří reklamací stejného komponentu… peníze by mi měly být vráceny přímo na prodejně? nebo by je měl poslat výrobce??? notebook je starý 1,5 roku… po každé jsme k výrobci odeslali žádost na vrácení peněz (poprvé z důvodu tří chyb.....(do kterých spadala i klávesnice) a poté z důvodu že jsme si notebook vyzvedli z prodejny po opravě a klávesnice se nám po 3 dnech rozbila opětovně…). Po každé nám notebook pouze opravili a peníze nevrátili..... ale opravdu takto závadný výrobek už nechci…aby se mi po jeho opravě po třech dnech zas rozbil… Proto se ptám, mohl by nám peníze vyplatit prodejce?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? suaeda před 4878 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
baghira

Reklamaci se zákazníkem řeší zásadně prodejce (včetně eventuálního vrácení zboží a peněz).

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
hanulka11

peníze by měl vrátit prodejce kde jste jej koupili a reklamovali

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek