Dobrý den, mám notebook v záruční lhůtě. Chtěl bych za něj vrátit peníze, protože se mi už několik jeho součástí rozbilo (monitor (praskla spojka s notebookem), touchpad (občas zlobí levé i pravé tlačítko), klávesnice (1 kláveska je jen „provizorně“ nasazena a občas vypadává…), chlazení (note občas hází BS (což jak vím zapříčiňuje malé chlazení paměti)),note je rok starý. Potřeboval bych vrátit peníze a myslím že na to mam právo podle reklamačního řádu (část kde je to psáno jsem zkopíroval zde:)
2. Reklamace
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má Kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva: – jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy,
Reklamaci lze uplatnit u kterékoliv z autorizovaných servisních opraven příslušného výrobku, jejichž seznam je uveden v „Záručním listu“, nebo odesláním na výše uvedenou poštovní adresu, nebo v jakékoliv prodejně společnosti DATART u příslušného reklamačního pracovníka po celou otevírací dobu. Tento pracovník servisu rozhodne o oprávněnosti reklamace ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4922 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nemate na to pravo. Tedy zalezi, kolikrat jste byl v servisu ho nechat reklamovat. Pokud vicekrat, nez 3×, tak mate narok na kompletne novy model, prip. narok na castecne vraceni penez.
Pokud jste v servisu poprve, pak na to pravo nemate; resp. pouze v pripade, ze vam ho nedokazi opravit.
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek