Pár dní zpět jsem to viděl na vlastní oči. Nebyl tam ani žádný náklad s označením, ale prostě kufr dokořán a pochybuju, že řidič přes něj vidí za sebe a má jen omezený výhled přes zrcátka. Kolik by za to mohl vyfasovat pokuty?
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Kulpix před 2967 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud by to bylo u stařičké Škodovky 105 120, tak by to bylo jako větrolam
0 Nominace Nahlásit |
Myslím, že jako přestupek by to posuzováno bylo z toho důvodu jak píšeš – omezený výhled. Zpětná zrcátka výhled zadním oknem nenahradí, např. při couvání. Pokud je námraza, taky musíš mít očištěná všechna skla. Jaké je rozpětí pokut nemám tušení.
0
před 2967 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U klasického (současného) auta by to nebyl problém… pokud zůstanou
viditelné svítilny, veškerý náklad v kufru je zajištěn tak aby nevypadl,
víko neplandá apod… Vždyť s otevřeným kufrem se běžně vozí
nadměrný náklad. A pokud náklad nepřesahuje za svítilny víc jak 1m
dozadu a 40cm do stran, nemusí být nijak označen.
Kepler: Která se otvírala přímo nahoru… Š100?
0
před 2967 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Kepler, prosím, který předpis nařizuje:
Couvání se děje podla bočních zrcátek, není nutnost vidět zadním sklem, často taky bývají polepeny celoplošně reklamou a splní TK.
Od Spartaka, přes Š 1000 MB, Š100 a pak všechny pozdější typy až dodnes všechny měly panty u čelního skla. Aspoň pokud mě paměť neklame 🙂
Spartak a Oktavie (stará) těžko. Ty měly kufr vzadu a motor vepředu.
Š 100,110 měly kufr vepředu a panty u čelního skla kufr vepředu, motor
vzadu. Š105,120 atp. měly panty na levé straně , kufr vepředu a
motor vzadu.