Můj problém je takový, že třeba v angličtině se nedokážu přihlásit .. známky mám hodně dobré, skoro samé jedničky a nějaké dvojky, ale já se prostě nehlásím, a učitelka mi řekla, že pokud se do konce šk. roku nezačnu hlásit, dá mi prostě dvojku .. Mě angličtina baví a tak .. Když se nás na něco ptá, tu odpověď vím, a když se někdo přihlásí,řekne ji,zjistím, že bych ji řekla dobře … Já se prostě bojím tu ruku zvednout, že budu mít špatnou výslovnost a tak .. co mám dělat ? :(
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 7Pro koho je otázka zajímavá? kotě07, Andělé, fcoop, www, briketka10, zjentek, anonym před 4219 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Učitelka to určitě s vámi myslí dobře, má ale pravdu i v tom smyslu, že při hodnocení přihlíží i k aktivitě. .Nebojte se, všichni jste na stejné lodi. Když budete mít špatnou výslovnost, učitelka vás upozorní, vy se opravíte. Čím častěji budete mluvit, tím víc přesvědčíte ji i všechny kolem, že angličtinu zvládáte. Mluvením se aktivně učíte jazyk, poslech je pouze znalost pasivní. . Nebojte prodat nahlas to, co znáte. Určitě třeba za špatnou výslovnost hlavu nikdo eutrhne. Začněte hned, čím déle bude otálet, tím hůř pro vás.
Je dalš možné řešení, ale neznám situaci.ve třídě, jak s vámi vyučující pracuje. Požádat jií, zda by vás mohla častěji frontálně zkoušet, že máte strach sama se přihlásit. Zpočátku by vám tím pomohla získat větši jistotu. Běžte do toho, jen získáte…
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Drap Nahlásit |
Odpoveď byla označena jako užitečná
Klidně se přihlaš. Špatnou výslovnost ti učitelka opraví. Pokud se
i zmýlíš, nic strašného se neděje, cení se ale i aktivita!
Doplňuji:
Vyučující ti dává zkrátka najevo, jak je tvoje aktivita k získání
lepší známky důležitá. Buď ráda a využij toho, bude jednička.
Kolikrát jsou totiž vědomosti žáků na stejně nerozhodné úrovni mezi
1–2 a právě ti aktivnější logicky získávají 1. 😉
Osobní zkušenost
Upravil/a: www
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?beer Nahlásit |
objednej se k psycholožce, prokonzultuj s ní, proč se nedokážeš přihlásit a společně dojdete k diagnoze (tuším z čeho ten problém pramení). Nesmíš ji nic zatajit,hlavně se nestyď udělat ten krok, protože později v životě se to může prohloubit a ve společenském růstu ti mohou bránit závažnější zábrany, než se jen přihlásit. Ve spolupráci s psycholožkou to sdělte konkrétním vyučujícím, pokud dojdete k závěrům ,)
5Kdo udělil odpovědi palec? annas, johana 56, Jikra, briketka10, anonym
před 4219 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?briketka10 Nahlásit |
Měl jsem na SŠ podobný problém v biologii. Nehlásil jsem se, poněvadž
se mně zdála látka příliš lehká a kdykoliv jsem se hlásil, spolužáci,
kteří znali moje zájmy i znalosti se dívali nevraživě ))
Tedy jsem se vůbec nehlásil a čekal na vyvolání, což se učiteli
nelíbilo. Jo, nakonec byla i jednička, ale ty řeči okolo.. Proto se neboj
přihlásit pokud ti na známce záleží – podle mne dobře to
popsal www.
4Kdo udělil odpovědi palec? Andělé, www, anonym, briketka10
před 4219 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Blanko, začni trénovat odvahu. Chápu, že se můžeš stydět ruku zvednout. Bude pro Tebe ale východiskem, když tenhle pocit překonáš. Zkus se před hodinou rozhodnout, že se alespoň jednou přihlásíš, a potom to udělej. Je to o schopnosti risknout to. Zřejmě si nevěříš a proto raději zůstáváš „neviditelná“. Tak se začni učit dávat najevo, co umíš. A dělej to i napříč pocitu, že si nejsi jistá. Potřebuješ se naučit, že Tvé vědomosti jsou v pořádku a že se o ně můžeš beze strachu podělit s ostatními. Začni tím jedním přihlášení během hodiny a zkus přidávat. Neboj se, učitelka Tě pokaždé vyvolávat nebude. Potřebuje si jenom ověřit, že když máš ruku nahoře, tak rozumíš učivu a znáš správnou odpověď.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek