Jak už jsem tady jednou psala, při pomyšlení na hodinu angličtiny se mi udělá zle, je to čím dál horší, snažím se na to nemyslet, ale ted, když ještě máme rodilého mluvčího, nejde to. Každý týden máme dvě hodiny hned za sebou, uvažovala jsem, že bych šla normálně na první hodinu s učitelkou, kde probíráme gramatiku atd. Ale na druhou hodinu s rodilým mluvčím ne, nějak bych se vypařila, ne vždy, to ani nejde, ale prostě třeba jednou, zítra. Asi to udělám, i když mi tady nenapíšete hezké názory, vím, že bych před tím neměla utíkat, ve škole to takto nepůjde, ale když už jsme v takové situaci, učíme se doma, proč toho jednou nevyužít…
Zajímavá 0 před 1489 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nevím, zda navštěvuje ZŠ, nebo SŠ. I když v této době je výuka náročnější, uvědomte si, že na ZŠ jde o povinnou školní docházku, na SŠ je třeba mít určitý počet hodin, abyste byla klasifikovaná.
Ale je třeba se omluvit.
Uvědomte si rozdíly mezi významy sloves musím, můžu, chci. Zapojte rozum, co je nejdůležitější. Vůle, nebo cit, tedy nechuť, nezájem.
Pokud chcete mít něco, co jste ještě neumíte, tedy chcete se naučit anglickou výslovnost , musíte udělat něco, co jste ještě neudělala.
Uvědomte si, že třeba se vám to už nikdy nepodaří.
Všechno je ve vaší hlavě, změňte své myšlení …
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Nechoď. Co budeš dělat, až podobnou nechuť pocítíš před odchodem do zaměstnání? Taky se na to vykašleš?
0
před 1489 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tak jsem ti minule něco psal a nevím, zda se ti ty rady hodily a zda jsi něco podnikla? Dokážeš si představit, že jsi nějaká delegátka, tlumočnice, pracovnice v zahraničí, která perfektně ovládá ten jazyk. Třeba za pět, deset let. A sny se plní, ale musíš pro to něco udělat. Neříkej, že to nezvládneš, naopak si říkej, že to zvládneš. Neptej se tak, jak máš v záhlaví, ale naopak se ptej. Jak to udělat, aby ta hodina s tím rodilým mluvčím byla začátkem mé cesty k úspěchu. Jak bych se cítila, kdybych rozuměla něco nebo všechno? Jak bych bych byla pyšná na sebe. Možná jsi kdysi byla nejlepší a někdo je lepší jak ty, a ty se s tím nemůžeš smířit a myslíš a chováš se negativně. Uvědom si, že povídání si s rodilým mluvčím je úžasná věc. A zkus převzít otěže. Zeptej se ho na něco, co tě zajímá o čem něco víš, nějaké téma, třeba moda a on bude vyprávět, ty budeš rozumět a chytneš se, a on zjistí, že máš zájem o tu angličtinu. Snaž se zachytit o něco více než minule a pak dále . Angličtina je světový jazyk, stačí napsat pár slovíček a hned víš, co se stalo kde ve světě. Pochop, že nemůžeš rozumět všemu, co mluví rodilý mluvčí, ale není nutné se kvůli tomu trápit. Pár slov snad zachytíš a odpovíš a když uděláš chybu, tak tě opraví. Ovšem tady ti může psát kdokoli libovolné názory a nebude to k ničemu, když nezměníš svůj přístup k sobě, k okolí a k tomu jazyku. Určitě má něco ráda, určitě něco ráda děláš, něco tě baví, tak stejně přistupuj i k té výuce. Možná, že si něco řekneš, něco si představuješ, v situaci, když tě něco baví, tak to udělej i pro tu angličtinu.
0
před 1489 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Kelt: Vím, Vaše rady jsem si četla, děkuju, ale tady jde o to, že se aj učím skoro 10 let a potom, když na mě promluví někdo anglicky, tak nerozumím nic, jakoby se mi všechno vymazalo :/ Nezvládnu si v tu chvíli v hlavě uspořádat souvislou větu.. Je to hrozný pocit.. Ale když jsme byli na dovolené v zahraničí s pomocí překládače vše šlo, jen bych ted potřebovala zvládnou i aj na střední škole :(