Dříve či později budou muset, pokud se nebudou prodávat auta se spalovacími motory.
2Kdo udělil odpovědi palec? da ny, aliendrone
před 478 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Od roku 2035 si jine nez elektroauto nekoupi, takze samozrejme ano.
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 478 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Určitě ano. Vzhledem k tomu jak se teď prosazují… Ovšem nevím jak se bude řešit rozdíl v ovládání mezi elektroautem a klasickým. Asi nijak 😉 stejně jako se moc neřeší rozdíl mezi manuální a automatickou převodovkou (až na to že může být řidičák omezený na automat)
A myslím, že tam to elektroauto může mít ekonomický smysl vzhledem k dennímu ježdění převážně nižší rychlostí…
Upravil/a: Dochy
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 478 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Elektromobily si budou pořizovat hlavně firmy, organizace, ale soukromé osoby minimálně . Elektromobily od začátku plánovitě nejsou určeny pro každého.
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 478 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano, je to možné. V závislosti na rychlém rozvoji elektromobilů a jejich rostoucí oblibě mezi veřejností je pravděpodobné, že se autoškoly budou přizpůsobovat tomuto trendu a začnou používat elektromobily k výuce řidičů.
Nicméně je důležité poznamenat, že přechod na elektromobily může pro autoškoly představovat značné náklady. Přesto se mohou některé autoškoly rozhodnout pro tuto investici z důvodu ekologické udržitelnosti nebo pro snahu vést své studenty k budoucím trendům v řízení. Dále elektromobily mají několik výhod z hlediska výuky – jsou tiché, snadné na ovládání a mají jednodušší automatickou převodovku.
0
před 456 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dříve nebo později to přijde. Ale řekl bych, že spíše asi později. Ten trh na to ještě pořád není připravený. Ono ve své podstatě to máte úplně jedno, jestli se učíte na elektro nebo spalovacím motoru. Důležité jsou jiné prvky. A jako co si budeme povídat, bazar elektroauto jako https://www.energycars.cz/ nabízí elektromobily za relativně rozumnou cenu, takže si je dříve či později ti žáčci z autoškol začnou kupovat.
Dochy>>> Jistěže může mít elektrowerk ekonomický smysl. Stačí NADIKTOVAT/vnutit příslušné podmínky. Za takových okolností bude mít i smysl vyrábět auta s koly ve tvaru čtverce. Na kulatá kola nahodíme daně, poplatky a všelijaké restrikce (a čtvercovým kolům naopak nadělíme všelijaké výhody a úlevy) – to by BYLO, aby nebylo! 😉 🙂
To ale nic nemění na tom, že kulatá kola JSOU ROZUMNĚJŠÍ a LEPŠÍ. 😉 😁
😉
Víš proč jedoucí vlak dělá „tadam, tadam,…“ že? 😉
Ale myslel jsem to tak, že auto v autoškole jezdí převážně město, tj.
rychlosti do 50 a s častým bržděním a rozjezdy. Jezdí často, ale
nepředpokládám, že 8 hodin denně (nedokážu si představit instruktora na
takovém maratonu hlídat v provozu ta jelita). Zároveň předpokládám, že
většina autoškol má pro vozy dostatečné zázemí, aby se auta mohla dobít
přes noc za rozumný peníz. Předpokládám, že elektroauta v městském
provozu udělají na spotřebě ještě tak 30% bonus oproti rozdílům
elektro/fosilie při řekněme dálkovém a dálničním provozu.
Pro jistotu opakuji: Sice jsem býval fanda elektroaut, ale se současným šílenstvím jednoznačně nesouhlasím.