„Inteligentní automobily“: Šikovné na palivo, ale jsou bezpečné?
Navzdory dobrým výkonům a bezpečnostním opatřením (ocelové konstrukci
rámu z oceli a liberálnímu využití high-tech front a bočních airbagů)
pro takové malé auto, IIHS (nezávislý pojišťovací institut pro
bezpečnost silničního provozú, který autokobil testoval, tvrdí, že
větší, těžší auta jsou inherentně bezpečnější než menší. I když
test získal 5 hvězd = nejvyšší počet.
https://www.scientificamerican.com/article/smart-cars-skimpy-on-fuel/
–
„V jednom ohledu však přece jen byla Škoda 105/120 krokem vpřed. Tím
byla bezpečnost. Například nádrž se z rizikového místa vpředu
přestěhovala pod zadní sedadla, sloupek řízení byl již při nárazu
deformovatelný a vpředu i vzadu vznikla bezpečnostní
deformační zóna.“
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/skody-105-120-vubec-nemely-vzniknout-ale-nakonec-se-prodaval/r~a81011d26b8811e682380025900fea04/?redirected=1529910748
Thttp://technika.denikplus.cz/332-bezpecnost-vcera-a-dnes-podivejte-se-jak-vypada-naraz-skody-120-v-50-km-h-a-jak-zvlada-podobne-narazy-dnesni-rapid.html
Zkuste srovnat z odkazů, které jsem vložila.
Upravil/a: annas
4Kdo udělil odpovědi palec? vagra, Drap, Gestas, independent
před 2346 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Záleží zda vzadu přistane moped, neb mistr volantu v plechovém miláčku v rychlosti 150 km
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek