Nikdy jsem zamítnutou reklamaci neměl, tak se ptám se předem co dělat?
Je možné vadu ihned reklamovat znovu? Mohu požádat prodejce, ať mi
napíše, proč byla reklamace zamítnuta, abych se pokusil jí dát na čoi?
Mám s tím krámem špatnou zkušenost, že jsme se tam vraceli 2× s tím,
že jsme si myslely, že druhou reklamovanou věc jsme platily hotově, ale
nakonec to podle nich bylo kartou..-to nám řekly až když jsme našly důkaz
(účtenku vyfocenou-doklad jsme ztratily) Celou dobu říkali, že to tam
nemají ten den v databázi a pak hnedka vytáhly papír, že to nakonec
našly, ale nehledaly to minutu jako předtím, ale pár vteřin, takže o tom
věděli moc dobře.
Edit; Reklamace je řešena od prodejce odstoupením od smlouvy, já se ptám co
dělat pokud by mi jí neuznaly. Nikde jsem nepsal, že už vím verdikt.
Zajímavá 0 před 1739 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tak prvně nereklamuje se reklamace, ale nějaká vada. Za druhé důvod zamítnutí reklamace bys měl mít v protokolu.
0 Nominace Nahlásit |
„zamítnutí reklamace, která se řešila odstoupením od smlouvy?“
Hmm tak pokud byla zamítnutá, tak se asi neřešila odstoupením od smlouvy.
Máš zmatek v pojmech. Pokud jde o první reklamaci, pak odstoupení od
smlouvy můžeš navrhnout, ale i při uznání reklamace na to obchodník
nemusí přistoupit. Řeš reklamaci jako takovou: Co a proč reklamuješ a
proč byla reklamace zamítnuta. Obchodník nemůže jen tak říct že
reklamaci zamítá, musí k tomu mít nějaký důvod a ten důvod Ti musí
sdělit.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek