Avatar uživatele
Lakymo

Co dělat v případě zamítnutí reklamace, která se řešila odstoupením od smlouvy?

Nikdy jsem zamítnutou reklamaci neměl, tak se ptám se předem co dělat? Je možné vadu ihned reklamovat znovu? Mohu požádat prodejce, ať mi napíše, proč byla reklamace zamítnuta, abych se pokusil jí dát na čoi? Mám s tím krámem špatnou zkušenost, že jsme se tam vraceli 2× s tím, že jsme si myslely, že druhou reklamovanou věc jsme platily hotově, ale nakonec to podle nich bylo kartou..-to nám řekly až když jsme našly důkaz (účtenku vyfocenou-doklad jsme ztratily) Celou dobu říkali, že to tam nemají ten den v databázi a pak hnedka vytáhly papír, že to nakonec našly, ale nehledaly to minutu jako předtím, ale pár vteřin, takže o tom věděli moc dobře.
Edit; Reklamace je řešena od prodejce odstoupením od smlouvy, já se ptám co dělat pokud by mi jí neuznaly. Nikde jsem nepsal, že už vím verdikt.

Zajímavá 0 před 1769 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Edison

Tak prvně nereklamuje se reklamace, ale nějaká vada. Za druhé důvod zamítnutí reklamace bys měl mít v protokolu.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Dochy

„zamítnutí reklamace, která se řešila odstoupením od smlouvy?“
Hmm tak pokud byla zamítnutá, tak se asi neřešila odstoupením od smlouvy. Máš zmatek v pojmech. Pokud jde o první reklamaci, pak odstoupení od smlouvy můžeš navrhnout, ale i při uznání reklamace na to obchodník nemusí přistoupit. Řeš reklamaci jako takovou: Co a proč reklamuješ a proč byla reklamace zamítnuta. Obchodník nemůže jen tak říct že reklamaci zamítá, musí k tomu mít nějaký důvod a ten důvod Ti musí sdělit.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek