Je to pravda. Nesmyslně vyhnané ceny energií emisními povolenkami a zelenými regulacemi vyhánějí firmy z Evropy, pokud vůbec přežily. U nás máme příklad Zetoru, který se stěhuje do Indie.
2Kdo udělil odpovědi palec? elkon, cappuccino
před 113 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ford v posledních letech skutečně informoval o změnách ve své výrobní síti v Evropě, ale to neznamená, že by se zcela stahoval. Firma zavřela několik továren, především ve Velké Británii a na kontinentální Evropě, přičemž zdůvodnila, že má v některých oblastech přebytečné kapacity a potřebuje zvýšit efektivitu své výroby.
V roce 2019 Ford oznámil, že zamýšlí ukončit výrobu v několika evropských závodech jako součást své restrukturalizace v Evropě. Tato restrukturalizace zahrnovala uzavření montážní továrny v kraji Saarlouis v Německu, kde se vyráběl model Ford Focus, a také továrny v Bridgendu ve Walesu, kde se vyráběly motory.
Nicméně Ford stále provozuje významné výrobní závody v Evropě, včetně velkého výrobního centra v Kolíně nad Rýnem v Německu. Ford také oznámil investice do výroby elektrických vozidel v Evropě.
Takže zatímco Ford provedl několik kroků k redukci své výroby v Evropě, stále zde má významnou přítomnost, přičemž plánuje investovat do budoucích technologií, jako jsou elektrická vozidla.
0
před 113 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek