Dostává se voda do oleje.
3Kdo udělil odpovědi palec? Schluker, dubraro, Jiří Bohumil
před 1416 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
No, emulze.¨
Při nejlepším těsnění pod hlavou. Nebo horší, je prasklá hlava nebo
blok.
_
Máš radost?
Upravil/a: jáára
2Kdo udělil odpovědi palec? Schluker, aliendrone
před 1416 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 1416 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jestli je to jen na víčku, nemusíš se hned děsit (zvláště pokud auto „něco pamatuje“). Pokud totéž není na měrce, tak to zpravidla bývá netěsnící víčko (vysráží se na něm voda a smíchá s olejem). Pokud to je i na olejové měrce, je to průser, motor odstavit, vyhledat a opravit příčinu průniku chladící kapaliny do mazací soustavy – viz jááára. :)
0 Nominace Nahlásit |
Pamatuji na jednu kuriózní příčinu vzniku takovéto hmoty. Řidička dolila kapalinu do ostřikovače jaksi do jiného otvoru, než měla…
0
před 1416 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jde o příměs vody v oleji. Pokud ji setřeš a po delší jízdě se už neobjeví, mohlo být způsobeno pouze zkondenzováním vody vniklé absorbcí v případě delší odstávky vozidla. Pokud by se opakovalo, tak zkontrolovat úbytek vody v chladícím okruhu a pokud ba „voda“, tedy chladící náplň, více ubývala, tak jde většinou o poškozené těsnění pod hlavou. Nouzově se s tím jezdit (dojet) dá, ovšem včasná oprava je nezbytná. Je ohroženo mazání důležitých částí agregátu, zejména ložisek ojnic a kliky.
0
před 1415 dny
|
0 Nominace Nahlásit |