SUV, cross over, jak chcete. V terénu bezmocná, často ani 4×4. Na silnici trapná, žravá a citlivá na boční vítr. Mají tak vysokou přední kapotu, že řidič nevědomky srazí dítě. Navíc podle většiny dotázaných z okolí jsou vysloveně nehezká. Celé století se auta vyvíjela směrem k eleganci a teď tenhle děs?
https://pixabay.com/cs/photos/koncept-vozu-suv-doprava-vozidlo-3180089/
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? marci1 před 1878 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
S módou to nemá co dělat. To jestli nehezké, nebo trapné je subjektivní názor. Já mám MPV, což je podobné.Mě se třeba líbí a také v něm jezdím. Je to pohodlné a z mnoha důvodů praktické. A se spotřebou nemám problém, je běžná, jako v jiném voze. Ani s těžištěm to není tak zlé. Záleží na konstruktérovi, jak se s tím vypořádá. Já už bych se ke klasickému provedení auta nevrátil. A řekne to každý, kdo v něm jezdí. Kritika někoho, kdo v tom nejezdí mě nezajímá. Neví o tom nic.
5Kdo udělil odpovědi palec? Arne1, Mc Merkurion, Kepler, kodl67, Herjulfson
před 1878 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vysoká – jak která. Takové ty mamutí SUV jsou orpavdu děs, mají
akorát výhodu že ho žádnej tirák nepřehlídne.
JInak vysoká auta jsou dobrá, sice vítr se do nich více opírá, ale
i Kepler ve svém věku by si měl vyzkoušet jak se mu pojede v nějakém
malém autě (VW Polo, Fiat Punto a pod) a pak v něčem vyšším.
3Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion, Kepler, kodl67
před 1878 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
A krom lepšího nalejzání a vylejzání se taky někdo chce odlišit od šedé elegance.
0 Nominace Nahlásit |
Nejsem odborník, autům nerozumím, ale tohle by
se mi v černém (ta žlutá se mi nelíbí) provedení líbilo.
Při pohledu na obrázek mne jako první napadlo,
že se do/z takového auta musí lépe na/vystupovat.
2Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion, Kepler
před 1878 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tak nalejzání a vylejzání řešej i MPV(?)… taková ta „rodinná“ auta. Ale jinak pořizování těch SUV coss… pseudoterénních… a podobných nesmyslů… mno… snad do lehkého „terénu“, na hory ale to vše stejně leda 4×4. Co jsem viděl na Islandu, tak kdo nebydlí nebo nejezdí mimo město, tak prakticky výhradně poctivá terénní auta. Vzhledem k povaze krajiny a terénu na obrovskejch balonech.
Upravil/a: Edison
0 Nominace Nahlásit |
Osobně s auty nemám spojeno žádné vnímání „módy“ kupuji auto výhradně podle praktických ukazatelů jako kapacita, jízdní komfort, ekologický a tedy i ekonomický provoz, bezpečnost a tak dále … vysoká auta souvisí s požadavkem na využití v terénu (a přiznejme si, že náročnější terén je v ČR i řada běžných silnic) případně s požadavkem na vyšší bezpečnost při srážce s jiným menším vozem. Tedy žádná móda, prostě jen praktická měřítka.
Upravil/a: anonym
0
před 1876 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je to tak trochu importovaný americký styl, „všechno velké“ a design musí budit „hrůzu a děs“ ! 🙂 Je to skutečně něco dost odlišného než co tu evropské automobilky dosud vyráběly. Ony to ale SUV nebudou mít moc jednoduché, autombilky postupně migrují na elektromobilitu a tam se každý nesmysl v designu hned drasticky projeví a celkovém dojezdu, takže se zase poslušně vrátí k efektivnímu earodynamickému tvaru a z dříve slavných SUV zbude jen ten rozměrnější zavazadlový prostor. S autonomním řízením bude i argument vyšší šance přežít při srážce s menším vozem irelevantní, protože těch srážek díky ICT v řízení dopravy bude výrazně méně, nakonec možná budou stačit i vozy bez jakýhkoliv deformačních zón.