Většina přepravních společností mezi Čínou a Evropou volí trasu Šanghaj/Šen-čen – Southhampton/Rotterdam/Hamburk. Při použití této trasy se pluje přes Adénský záliv a Suezský průplav. Od obeplouvání Afriky se v praxi už upustilo. Délka této trasy je zhruba 20 – 22 tisíc kilometrů. Doba přepravy je od 26 do 35 dní.
Zdroj: http://www.nakladni-doprava.info/doprava-nakladu-lodi-z-ciny-do-evropy/
0
před 3039 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Takto je to správně.
Velký kšeft pro ruských 10 ledoborců a další se staví.
http://photo.uloziste.com/?fotka=e2061d395ada7029.jpg&d=v9b4df51dd9c2687&size=0
Jo a k těm nákladům :
http://www.enviweb.cz/clanek/vodcest/95765/severni-morska-cesta-se-pootvira
Přesnější kalkulace IMO ukazují, že kontejner Hamburk-Šanghaj přes Suez vychází nákladově na 2500 dolarů, přes severní cestu 1800 dolarů! Klimatické modely počítají s tím, že led v Arktidě může zmizet už v letech 2050–2080, a ztenčí-li se, může pravidelná lodní doprava zvolit místo plavby kolem pobřeží až o pětinu kratší přímou trasu přes severní pól. Obrovský zájem investorů do severomořské cesty a nástup nové techniky do míst, kde jedinými obyvateli byli až dosud jen lední medvědi, dokumentujeme snímky do provozu uváděných plavidel i zařízení.
Upravil/a: mosoj
0
před 3039 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ta cena se mi nezdá, využití služeb ledeborce určitě něco stojí. Bez něj to jde asi jen v létě.