Avatar uživatele
larios22

Jak funguje u aut náhon na zadní nápravu?

chápu to správně že točívý moment z motoru se přenese na převodovku dále to jde přes kardanův hřídel na diferák a z diferenciálu na poloosy a kola ???

Zajímavá 0 před 3863 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Alesh

Nejprve si nastuduj, co je to „náhon“. 🙂

Zdroj: http://cs.wiki­pedia.org/wiki/N%C3%A1hon

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
cukrar

Nao, pochopil jste to správně. Obecně, páč jsou i různé vozy s různou úpravou, třeba ještě další převodka v kolech…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Emefej

Kardanka tam u některých aut vůbec není. Viz staré škodovky.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
jmhad

v zásadě tak,jak píšeš

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
honza19hk

z převodovky přes karadnku na diferák a z něj na kola. Muže tam být navíc reduktor např u teréňáků a nákla´dáků (např LR defender nebo tatra).
U stavebních strojů a těžké techniky se dnes hojně používají hydromotory což znamená že motor pohání hydr. čerpadlo které pohání hydromotory,prop­jeno to je tlakovými hadicemi v případě kloubového zatáčení(tzn že se to láme v půli jak např nakladač či lakatoš), v případě pevného rámu(např bobek,manipulák,trak­torbagr atd) trubkami-delší životnost oproti hydr. hadicím.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek