Uložil jsem ti to v češtině na
[code]
http://uloz.to/3839289/citroen-xsara-i-navod-k-obsluze.pdf
[/code].
Ostatní soubory manuálů mají přípony mpeg a to je špatně, musíš je
přejmenovat na .pdf aby šly otevřít!!!
Page 1
Car test
R0149
Říjen 2001
Citroën Xsara Picasso
V RYCHLOSTI
vzhledem k velikosti, ceny a soupeři
Předjíždění schopnosti
μμμ ¡
Space / praktičnost
μμμ ¡
Ovládání / displeje
μμ ¡¡¡
Bezpečnostní
μμμμ ¡
Handling / řízení
μμμ ¡
Comfort
μμμμ ¡
Paliva
μμμμ ¡
SPECIFIKACE
motor 1749cc, 4-válec, benzin;
117bhp při 5500rpm, 120 Nm při
4000rpm; pás-řízený dvojče stropní
vačkové hřídele, 16 ventilů
Přenos 5-stupňová manuální, přední -
pohonem všech kol, 21.8mph/1000rpm v 5.,
16.6 ve 4.
zavěšení přední: nezávislé
MacPherson tlumič / vzpěr, vinuté pružiny.
Zadní: nezávislé torzní tyče, koncové
zbraněmi. Anti-roll a teleskopické tyče
Tlumiče kolem dokola
hydraulický posilovač řízení;
3,3 otočí zámek-k-lock, průměr 11,9 m
otáčení mezi obrubníky
brzdy vpředu kotouče, vzadu bubny
s elektronickým anti-uzamknout a brzda-force
rozložení standard
kola / pneumatiky 6in oceli s 185/65R15
88H pneumatiky (Michelin XH1 na test vozu);
full-size náhradní
Rád …
velká ložná plocha / dvou-stupňový zadní dveře výtahu
3-bodové pásy / hlavové opěrky pro všechna sedadla
kóje-jamek, cupholders, háky habaděj
clip-in, skládací vozík na náklad zálivu
a kolika
bez tacho / digitální volba těžko čitelné
„Arkýř“ firemní štít odráží na obrazovce
úhlem piknik vaničky cítit cigaretový
stísněný pedál layout
XSARA PICASSO SORTIMENT
subjekt nižší střední (mid-cena) MPV
úrovně vybavenosti LX a SX
benzinové motory: 4-cylinder/1.6 litre/95bhp,
4/1.8/117bhp; diesel 4/2.0HDi/90bhp
pohon přední-pohon kola, 5-stupňová manuální;
bez automatické volby
Další fakta a čísla ð
T
HE Picasso back-to-front,
„Push-pull-já-ty“ vzhled může dojít ke ztrátě
Citroën Scenic soupeř několik přátel
na nádvoří, ale jeho směs
třída-mezerou, velkorysá bezpečnostní výbavou,
hmotného a horlivý cen je
prokazující čerpání mezi oblíbené
středně velkých MPV-pack.
Přísně pěti-sedačková (na rozdíl od prapodivně
stylizovaný, šesti-místné Fiat Multipla, nebo je Vauxhall
Zafira, který úhledně shoehorns-in sezení
až do sedmi), Xsara Picasso-založené
dosáhla významné bitvy
Scenic-class prodejní žebříčky od svého spuštění.
Předtím vzorku skromný,
zdarma-běh 2.0HDi diesel, jsme se obrátili
pozornost tentokrát na silnější
verze 1.6-a 1.8-litrový benzínový -
powered párování.
117bhp 1,8 litru oživí-up
Picasso get-up-and-go, když jezdí s
gusto, ale ztratí některé mechanické
vylepšení ve srovnání s dieselovým když
o to požádán. „Top-endy“ pohonná jednotka
Také cítí více doma v demokracii,
kapesní velikosti-hatchback, jako Saxo, než
to dělá ve více usedlý okolí
MPV.
1.8 také stezky pro motorové stupně
v on–road je pohodlnější, obchodování
olej-hořáku
složení
držení těla,
zejména chudší než povrchy, s
neurčitější, o něco více než neposedný pokrok
lumpy bitů.
„Škatule, hejbejte se“ vnitřní dávky
od Picassa je širší a dotek
déle, než mnozí v této třídě, s
výhody, téměř ve všech oblastech, i když
zadní prostor pro nohy vypadá pouze průměrné kvůli
omezeno prostoru pro nohy pod předními sedadly.
Zálohování to nahoru, je-třída vedoucí odměnu
zavazadlového prostoru. To není jen pravidelně
tvaru s jednoduchým, low-silled přístup, ale
dále posílena dvě fáze zvedání
víka zavazadlového prostoru a šikovný, skládací nákupní
Vozík úhledně zastřižené na straně zátěže
oblasti.
Všechny tři zadní sedadla tip dopředu,
ale pouze jedno centrum snímky přední
a dozadu. Existuje nepřeberné množství harampádí
prostory, příliš, a užitečně, přehledné
mezera mezi předními sedadly značně
ulehčuje front-k-zadní přístup.
Paliva nemůže odpovídat na naftu
šetrnost, samozřejmě, ale stále 1,8 sítí velmi
Vážený 35mpg celkově s mid-40s
snadno dostupné na jemné odskočení. Nahoru
Z tohoto i levnější LX přichází s
velkorysé shodovat zařízení a bezpečnostní výbavou,
zatímco Picasso je prostorný, pohodlný
kabiny a obecné viset zachovali si
odvolání dlouho po krátké předváděcí
setkání.
Verdict
Pro některé, Picasso, není
nejhezčí ze střední-velké MPV, ale
přináší více než štědrá mix
komfort, prostor a univerzálnost v
horlivý cenu. Pro nás, i když,
benzin-powered 1.8 se (téměř)
druhé místo na koni a jemnější
střídmější motorové nafty, a to navzdory benzin
verze je živější tempo a stále
slušné hospodářství.
Modelka: 1.8SX Strana 2
© The Automobile Association Limited 2001
max. rychlost v každém zařízení (* použití 6250rpm pro nejlepší
zrychlení)
SPACE a praktičnost
μμμ ¡
Prostorný, pohodlný pět-sedačková, ale prostoru pro nohy těsně pod
přední
sedadel a jen zadní sedadlo snímků. Výborný zadní rameno
pokoj a zavazadlového prostoru, dostatek úložného elegantní a nápady
v centimetrech (5-dveřový MPV)
venku
délka
428
šířka – vč zrcátka
198
výška (bez střechy barů)
164
zatížení výška parapetu
2 / 60
(uvnitř / venku)
řízení
otočí zámek-k-lock
3,3
otáčení (m) 11,9
snadné park / garáž?
μμ ¡¡¡
¹ – 74 s podnosy piknik v provozu
vevnitř
(
V
bez střešního okna
přední – prostor pro nohy
83–106
96–102 †
zadní – typické noha /
95 /
kneeroom
72 ¹
94
137
zavazadlovým prostorem (všechna sedadla v provozu)
(l / cu ft)
550/19.5
Délka zatížení
82–133
(při sklopených zadních sedadlech odstraněny) 155
zatížení šířka
116–126
zatížení výška (na polici) 57
(na horní clony)
91–94
BEZPEČNOST
μμμμ ¡
Bohatství bezpečnostních prvků (výdělek 4-hvězdičkový NCAP hodnocení)
zahrnuje
ABS s EBD, čtveřici přední a boční airbagy, 3-bodové pásy a
opěrky hlavy na všech zadních plus trio sedadla dítěte úchyty Isofix
brzdění
pedál pocit
μμμ ¡
v nouzových
μμμμ ¡
ruční brzda
μμμμ ¡
suchá vozovka brzdná dráha
od 50 mph (se standardním ABS)
pedál zatížení
vzdálenost
neuspěchaná 10 kg
44 m
náhlý 18 kg
27 ½ m nejlepším přestat
+4 Kg, tj. 22 kg
ABS na 28 m
Předjíždění SCHOPNOSTI
μμμ ¡
Živější, když zavyl, ale spíše apatický ve vyšších zařízení;
1,8 jednotky
domnívá se více hodí pro použití GTi než MPV. Řazení pláštěnku, než
je jeho
Vypadá naznačují, ale stísněný pedál rozložení mars řízení
odvolání
BEZPEČNOSTNÍ PRVKY
ü
standard
0
tovární volba
û
není k dispozici
centrální zamykání
ü
dálkové ovládání
ü
automatické zavření okna
û
zablokování
û
alarm
û
imobilizér
ü
bezpečnostní zavazadla
μμμ ¡
Ovládání a řízení
μμμ ¡
Bezpečné a stabilní manipulace s pěkně vážený řízení, ale
je tu spousta těla roll, nemá apelovat na řidiče Keener
COMFORT
μμμμ ¡
Tašky galského držení těla a domů-z pohodlí domova v kabině,
ale upstaged by diesel HDi je kvalitní jízdu a zpřesňování
JAK Picasso 1.8
Porovnává *
motor
cyl / čepice / výkon
(ne / cc / koní)
při otáčkách
70 mph
(ot / min)
30 – 70 mph
skrz
zařízení (sec)
30 – 70 mph
v 5th/4th
zařízení (sec)
paliva
ekonomika
(mpg)
brakesV – nejlepší
zastávky od
50 mph (m / kg)
Maximální
prostor pro nohy –
přední (cm)
Typický noha /
kneeroom –
vzadu (cm)
řízení
otáček /
kružnice (m)
celkový
délka
(cm)
CITROËN PICASSO 1.8i 5dr [5] 4/1749/117
3205
10,6
27.6/17.6
35
27 ½ / 18
106
95/72
3.3/11.9 428
Daewoo Tacuma 2.0CDX 5dr [5] 4/1998/119
3350
11,0
24.4/17.0
29
28 ½ / 20
103
103/77
3.0/10.4 435
Fiat Multipla 1.6i 5dr [6]
4/1581/103
3780
12,7
29.2/20.6
29
27 ½ / 20
106
114/83
2.8/11.1 399
Nissan Almera Tino 1.8i 5dr [5] 4/1769/114
3170
11,4
29.2/20.2
33
26 ½ / 10
108
98/71 °
3.2/10.7 427
Renault Scenic 1.6i 5dr [5]
4/1598/110
3465
12,0
28.2/19.3
34 ½
26/40
108
102/76 ¹
3.5/10.6 417
Opel Zafira 1.8i 5dr [7]
4/1796/113
3630
11,3
22.4/16.3
32
27/14
103
102/75
3.2/11.0 432
V
všechny s ABS 105/81 ° jako 4-sedačková, ¹ 109/85 jako 4-sedačková
akcelerace
v sekundách
skrz
zařízení *
ƒ
H @
zařízení
„
JD
zařízení
…
JD
zařízení
20 – 40 mph
3,4
6,3
8,9
13,5
30 – 50 mph
4,2
6,1
8,5
13,0
40 – 60 mph
5,2
6,1
8,6
13,7
50 – 70 mph
6,4
6,7
9,1
14,6
30 – 70 mph
10,6
12,8
17,6
27,6
zařízení
*
,
*
ƒ
*
“
…
rychlost (mph)
32
58
80
104
110
Ovládací a zobrazovací prvky
μμ ¡¡¡
Central (digitální) displej přispívá k uklizené, přehledné firemní
štít, ale
chybí otáčkoměr a těžko čitelný na přímém slunci. Světlo
barevné facia nahoru přináší špatnou dolní obrazovce odrazy,
příliš
Fuel Economy
μμμμ ¡
Dobré tempo spřízněné s impozantní šetrnost v palivových čerpadel
je
Picasso jednou z nejúčinnějších středně-velkých MPV, ale diesel
verze drží více apelovat na konečnou mile-strečink hospodářství
Výsledky testu AA (mpg)
nejhorší (hard / měst)
23 ½
nejlepší (jemné / venkovské)
46
Celková mpg na zkoušku
35
realistické nádrže
49 litrů
Typický rozsah
380 mil
oficiálních údajů (mpg)
městská
26,2
extra měst
47,9
kombinovaná
36,7
Emise CO
187g/km
auto daňové pásmo
D
EURO NCAP CRASH TEST HODNOCENÍ 1.6LX (LHD) testováno 2001
Čelní náraz 69%
boční náraz
89%
celkový
79%
μμμμ ¡
pěší rating
μμ ¡
Zdroj: http://uloz.to/browse/?q=manu%C3%A1l+citroen+xsara+picaso
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek