Ruční řazení
Jedině ruční řazení, s automatem jsem jezdil , ale klasika mě vyhovuje víc.
4Kdo udělil odpovědi palec? annas, Hlada, aliendrone, Ametyst
před 1940 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ruční řazení
Měl jsem tak větší pocit, že auto řídím já a ne nějaké neinteligentní zařízení. Úplně nejlepší by byla sekvenční převodovka umožňující rychlejší a přesnější řazení a ne nějaká kvedlačka.
Upravil/a: Kepler
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, aliendrone, Ametyst
před 1940 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Automat
Nakvedlal jsem se v životě víc než dost na to, abych ocenil precizní automat. Nejsem žádný Schumacher, aby u mne hrály roli nějaké desetinky sekund, upřednostňuji komfort a praktickou stránku věci. (pohodlí, spolehlivost – klasické hydroměniče jsou ze všech automatů největší držáky)
Takže volím jedině poctivou planetovku s hydroměničem, vydrží dlouho a na nějakou tu spotřebu navíc nekoukám (moderní typy si s tím už umí dobře poradit, stejně tak jako s okamžikem, KDY řadit – VELKÁ bolest starších typů a emise už mně vůbec netrhají žíly, natož nějaké promrhané kW měničem – pokud jich máš alespoň 200 či více, tak je ti to zpravidla jedno).
Ano, dvouspojkové automaty jsou úžo, o tom žádná – ten nepřetržitý záběr zrychlení bez „trhání“ je něco nového, ale ruku na srdce – kdo z vás má třeba koncernové DSGčko, tak ví o jeho spolehlivosti (spíš výdrži) svoje a o sekvenčních převodovkách škoda mluvit. (Pravda – abych dvouspojkám nekřivdil, u nich je skoro vždy na vině řidič, resp. jeho styl jízdy, ale fakt je, že třeba ve městech [kolonách] dvouspojky nadmíru trpí, zlatý hydroměnič!) Jestli se DSG často vytentočkuje po cca 100 000, tak sekvence už po 50 000km i kdyby ses rozkrájel nic nenaděláš, to se vyplatí jen na speciálech, ne na autech pro každodenní provoz.
A když ne hydroměnič, tak teda klasickou ruční kvedlačku, je to sice opruz, ale na druhou stranu to vydrží věčnost, snadno se to dá opravit a venkoncem ten pocit „když za to vezmeš"a cítíš v ruce tu odezvu řazení má podle mne hodně do sebe oproti "dráždění pádel“ pod volantem v případě sekvencí. ;) :D :D
0 Nominace Nahlásit |
Jiné
Už jsem neseděl v autě a neřídil 14 let a za tu dobu jsem se vezl méně než 10 x. Takže mně je to osobně jedno.
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 1940 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jiné
Žádné. Nemám řidičský průkaz a ani ho nechci mít, protože bych se bál, že bych naboural a rovněž k řízení nemám předpoklady. Mívám často hlavu v oblacích a jsem impulzivní.
Umím ale řídit kolo a vozík.
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 1940 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Automat
Nebaví mě furt zvedat nohu a šlapat spojku.
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 1940 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ruční řazení
Budu se držet manuálního řazení až do sveho prvního elektromobilu kde logicky nebude ani manuální ani automatická vícestupňová převodovka …u elektromobilu už tak bude zbytečně to řešit.
Upravil/a: anonym
0
před 1939 dny
|
0 Nominace Nahlásit |