Která kombinace je lepší nebo jaké má výhody? Známý má ten jakoby
slabší motor – 85 kW – a je s ním spokojený.
Odpověděl mi „cochee“, za což vám děkuji. Ve své otázce jsem tedy
doplnil ročník modelu – 2011. Má filtr pevných částic. Bohužel
nevím, co míníte zkratkou MK a budu se muset někde na internetu podívat, co
je commonrail (mé „odborné“ znalosti nedosahují ani úrovně
blondýny):
cochee mi původně odepsal:
Bez uvedení MK a modelového roku jsou vstupní informace neúplné, 2,0 TDCi
se dělalo ještě více, např. 66, 96 a 120 kW, liší se např.
v commonrailu, ne-/přítomností filtru pevných částic aj.
Zajímavá 0 před 4113 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Slabší- menší pojistka, méně žere
Silnější- větší pojistka, víc žere, ale zase lépe jede..
Rozhodoval bych se kolik co má najeto, aby to neprodával těsně před
rozvody
0
před 4113 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Po technické stránce může být rozdíl například v počtu ventilů nebo omezení v řídící jednotce, například kvůli větší rozmanitosti modelů aby mohli pokrýt i motory konkurence aniž by vyvíjeli další motor. :)
0
před 4111 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek