Za pár dní tu máme pro mě neoblíbenou zimní motoristickou sezonu a s ní přichází výměna pneumatik z letní sady na zimní. Jelikož mám dvě pneu špatné, tak musím pořídit nové. Ty dvě, stáří 4 roky, vzorek skoro max. Teď nastává otázka. Mám dát ty nové na přední, nebo zadní nápravu? Pohon je přední. Na předku je lepší záběr a brždění, na zadku zase může lehce dojít k přetočení vozu a nemyslím si, že k vyrovnání smyku mi postačí dosavadní praxe z řízení a to asi i u většiny řidičů.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? anonym před 3366 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Vždycky lepší gumy na hnanou nápravu…
Kromě toho máš téměř určitě vpředu i motor, takže nějaká
výrazná přetáčivost (ustřelování zadku) za běžných okolností
nehrozí…
😉
Pokud neumíš ´smykovat´ – vřele doporučuju smyky natrénovat (stačí
k tomu velké prázdné parkoviště – třeba u super/hyper v noci –
nemusíš si rovnou platit školu smyků).
😉
7Kdo udělil odpovědi palec? annas, mojitek, anonym, brillant, briketka10, Mc Merkurion, wendyX
před 3366 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Souhlasím s geccem, drap-em, i lexx-em, protože pochopili, že tazatel ve
svém příspěvku napsal, že POHON JE PŘEDNÍ!
Jugar je mimo žlab.
0 Nominace Nahlásit |
Jo, „odborníci“ radí dávat lepší vzorek na zadek, ale zdravý rozum velí dát to na předek – hnaná náprava i lepší účinek na brzdy.
Zdroj: www.test-pneumatik.cz
Upravil/a: Tim321
0 Nominace Nahlásit |
Kombinování asi není ten pravej šálek,lepší fakt na všechny,já
jezdím na zimních celej rok.
Drape a co když má motor vzadu?
Jsi drob et mimo mísu.
Upravil/a: anonym
0
před 3366 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud jsou ty starší stále v pořádku, tak bych ty nové určitě dal na přední nápravu… Já před časem řešil stejný problém a také jsem nové pneu dal na hnanou nápravu (v mém případě také přední)… Po nějaké době jsem ale musel koupit i druhý nový pár pneu, protože nebyl v tak dobrém stavu, jak jsem si myslel. Naštěstí se mi ho povedlo sehnat celkem levně z https://www.pneuok.cz/