I přes to, že felicie z favorita koncepčně vychází a jsou si hodně podobné, tedy koncepčně, jde přeci tvarově o zcela jinou karoserii. Takže rozhodně to sedět nebude.
3Kdo udělil odpovědi palec? dubraro, Gestas, aliendrone
před 2423 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
I když teorie, že Felicie vznikla díky tomu, že se „vymačkaly“ formy v lisech na plechy Favoritů patří k mým oblíbeným a oboje vozidla jsem kdysi vlastnil, tak musím konstatovat, že ne. ;) :D :D
Výrobce se postaral o to, aby díly byly pokud možno nezaměnitelné, jakkoliv byly v podstatě identické. Např. ventilátor chladiče Feldy – konstrukcí, funkcí, elektrickým zapojením úplně stejný jako na Favoritu, nic nebránilo tomu ho dát do Feliny. Vyjma drobně odlišného tvaru propojovacího konektoru. ;) :D :D Tahle nepochopitelná trapárna s konektory byla proto, že díly na nové auto přeci musí být dražší. Markantní to bylo např. u ECU první Feliny (bez immobilizéru) – stála svého času 10000 (ta samá z Favorita jen 5000). Favoriťácká ovšem i když vypadala na chlup stejně (a také tak fungovala, byla totiž STEJNÁ) nešla dát jen tak do Feldy, nešlo totiž připojit konektor. Jenže… jednoduchým odkrojením plastových výstupků na patici ECU Favorita jsi „vyrobil“ ECU na Felicii a bylo to, vsjo v parjádke! :D :D :D Nu vot, kapitalísm, děmokrácija, svabóda i tak…
Jinak Keplere – poslední, tzv. nové Favority (mám dojem rok 1992–4) měly úplně stejnou motorizaci jako jako první Felicie – 1,3l jednobodovou stříkačku BMM.
0 Nominace Nahlásit |
Nejspíš ano, oba typy měly naprosto stejnou budku. Lišily se jen motory, maskou a vybavením.
0 Nominace Nahlásit |
Karosářské díly nejsou zaměnitelné.
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 2422 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek