Padla zde otázka na německé proudové motory BMW 003 E. Tyto motory a
spolehlivější Jumo
byly montovány do letadel ME 262.
Tato letadla byla montována ke konci války i v Chebu. Součástky a
jednotlivé díly ( možná i celé motory)byly ale vyráběny po celou válku
v jedné utajené podzemní továrně u nás. Kde byla tato továrna.
Doplňuji:
Ano továren bylo více. Přikládám možnost stažení bezkonkurenčního
pojednání o málo známé podzemní továrně ve Františkově na Šumavě.
Některé skutečnosti o této továrně je snaha utajit ještě dnes.
http://leteckaposta.cz/370976712
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? kropitko, annas, vagra, rynek878 před 5341 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Podzemní továrna Rabštejn
Nedaleko Českého Švýcarska je dodnes možné vidět, jak se v pískovcích
nad říčkou Kamenicí nacisté usilovně před šedesáti lety pokoušeli
zvrátit nepříznivý vývoj války.
více zde:
Zdroj: http://www.moskyt.net/view.php?cisloclanku=2005062201
0 Nominace Nahlásit |
V pískovcových skalách,někde v okolí České Lípy byla podzemní továrna,kde se vyráběly letecké motory.Možná,že právě tam vznikaly proudové motory do Messerschmittů-ME 262.
0 Nominace Nahlásit |
Ahoj všem… Konkrétně Františkovem se zabývám již 5 let. Mohu říci, že jsem byl v podzemních prostorech této továrny. Více informací o této továrně a mém pátrání po jejích pozůstatcích najdete zde: http://jantarovakomnata.cz/index.php/tajemstvi-sumavskych-hvozdu-za-valky.html
Těm které zajímá historie podzemní továrny Františkov a nejenom této
továrny. Vřele doporučuji přečíst si ten obsáhlý článek na „letecké
poště“. Mohu říct, že jsem dosud nic tak podrobného a důkladného
nečetl.
Článek jsem tam uložil já a zaručeně je bez virů !!!
annas | 5283 | |
Kepler | 2867 | |
Drap | 2650 | |
quentos | 1803 | |
mosoj | 1594 | |
marci1 | 1357 | |
led | 1356 | |
aliendrone | 1181 | |
zjentek | 1077 | |
Kelt | 1014 |
Astronomie |
Fyzika |
Jazyky |
Matematika |
Sociální vědy |
Technické vědy |
Ostatní věda |