Doplňuji:
Já myslel,jak má okruhy?Přední a zadní nebo křížem?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? mojitek před 4303 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
kamaráde, má čtyři kola a k tomu čtyři vetilky. začíná se od toho nejvzdálenějšího, to je pravý zadní, pokračuješ levým zadním,pravým předním a naposled levý přední. je to rána jistoty pokaždé, když děláš něco na brzdách. Co neubrzdíš, to neukecáš!
0 Nominace Nahlásit |
Franku, pokud víte, že se Vám vzduch nedostal do vedení, stačí jen
předek…
Ale to je přesně dle postupu práce. Pokud jste opravoval s rozumem, stačí
jen přední kola..
Doplňuji:
pomůže toto:
http://www.automobily-nahradnidily.cz/?st=clanky_detail&id=113&jm=Po%F8ad%ED+odvzdu%9An%ECn%ED+jednotliv%FDch+kol
Upravil/a: cukrar
0 Nominace Nahlásit |
Vzduch nemohl vniknout jinam, než do opravovaných částí, takže pro funkci stačí odvzdušnit jen předek. Když už ale jste v té práci, je lepší zároveň vyměnit kapalinu i vzadu a mít tak do další výměny pokoj.
0 Nominace Nahlásit |
Okruhy má přední a zadní, správně by se měly odvzdušnit všechna
kola, není jistota, že při odvzdušňování předních kol, nebo při práci
se nezavzdušnila i zadní kola (pokles kapaliny v nádržce). Pozná se to
tak, že když ovzdušníš přední okruh, na kterém si pracoval, tak brzdový
pedál pruží.
Jinak se ovzdušňuje tak jak zde bylo již psáno, začíná se
nejvzdálenějším kolem.
0 Nominace Nahlásit |
Jak se píše zde, tak správný způsob toho, jak odvzdušnit brzdy, je udělat všechna kola najednou, aby nedocházelo k jiné efektivitě na různém kotouči. Na druhou stranu pokud máte změřené, že nedošlo k výraznému poklesu efektivity, mělo by to fungovat i takhle. Na druhou stranu ale… když už to děláte, tak to snad není takový problém. :)