Napred evidence vozidla v kerekoliv stanici technicke kontroly, tam je traba zajet prvni, kdyz tam zjisti, ze je auto vedeno v evidenci kradenych automobilu, ani vam nedaji protokol o evidenci, bez ktereho vam auto na dopravnim inspektorate neprepisou, to stoji 200 Kc, pak na pojistovnu uzavrit smmouvu o povinnem ruceni, cenu si stanovuji pojistovny predevsim podle zdvihoveho objemu motoru a pak podle spousty dalsich parametru jako je vek, region, pohlavi, atd. jak ktera pojistovna, Wustenrot, nestanovuje zakladni sazbu podle objemu ale podle vykonu motoru, na pojistovne dostanete zelenou kartu a s tou pak na dopravni inspktorat, spolu se staryma znackama, tchnickym prukazem, osvedcenim o TP (lidove maly technicak) a s protokolem o evidenci (kupni smlouvu videt nechteji, coz me docela prekvapilo), dostanenete nove znacky a za prepis zaplatite 800 Kc, jestlize auto neplni alespon euro 3, platite ekologickou dan 3000, neplni-li ani euro 2, je dan 5000 a jestlize neplni ani euro 1, poplatek je 10 000 korun. U nekterych starsich automobilu se vubec emisni norma euro neuvadela, pak se ekologicka dan posuzje podle roku vyroby a jmenovitych hodnot emisi. Na co si dat pozor pri koupi ojeteho vozu najdete v odkazu (ale radeji to nectete, kdyz jsem si to precetl ja, vahal jsem, jestli si radeji nemam koupit rocni listek na vlak 🙂 )
Zdroj: http://www.sdruzeni-sova.cz/
0
před 5536 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek