Je to určitě dobře. Na trojku by jsi musel tu zatáčku už trochu řezat nebo si pohrát se spojkou. V autoškole ale není kam spěchat, takže projet zatáčku na dvojku je správná volba.
0 Nominace Nahlásit |
Lze. Ale podle mne dělá učitel dobře, protože s nulovými zkušenostmi je dobré „mít v zásobě sílu“ (nižšího převodu) pro případnou rychlejší akceleraci jednak, druhak tím, že projedeš křižovatku pomaleji na dvojku (pokud nebudeš huntovat auto) o5 získáváš cenné desetinky sekund na případnou „změnu operace“ (reakční doba – když se zčista jasna „něco vynoří“ kupříkladu).
Víš, v autoškole NEJDE o to z tebe vycepovat budoucího pilota F1. Jde tam o to, aby do tebe nacpali základní návyky na REFLEXIVNÍ úroveň. Co nejvíce reflexů a to těch nejužitečnějších/nejuniverzálnějších. A na to mají kuevsky málo hodin. Později si v tom uděláš pořádek sám, ale teprve POTÉ, co budeš v tom základu plavat jako ryba ve vodě.
0 Nominace Nahlásit |
Záleží jak komunikace vypadá. Když to říká, asi to má nějaký důvod. Při odbočování zpomaluješ a tím klesají otáčky, takže pak by ti to chcíplo anebo bys musel vyšlápnout spojku a pak zase pomalu pouštět a do plynu.
0 Nominace Nahlásit |
Záleží na situaci. Zákon na to není. Nezapomeň ale, že jsi v autoškole, která je tu pro to, aby sis osvojil základy bezpečné jízdy. Takže instruktor to po Tobě může chtít z těchto důvodů:
Pokud to opravdu chceš vědět, zeptej se instruktora.
Bydlíme v místě, kde cesta z jedné střediskové obce k nám vede přes křižovatku s odbočením z hlavní doprava – jde to do ostrého úhlu a do kopce. Manželka přišla s tím, že instruktor po ní chtěl aby podřadila na jedničku a divila se, že to projíždím dvojkou. Po pravdě se instruktorovi nedivím. Já to takhle projíždím s tím, že si po kontrole situace najíždím až do protisměru. Kdybych musel brát ohled na protijedoucí auto ať už v protisměru po hlavní, nebo z té silničky zprava, nemohl bych si tuhle rychlost dovolit (bez částečného najetí do protisměru tohle ani většina aut nezvládne) . Samozřejmě musím počítat s tím, že to takhle nepůjde vždycky, ale mám sám plnou kontrolu nad vozem a hlídám si to. Instruktor by tady neměl šanci včas účinně zasáhnout kdybych to já podělal.
0
před 687 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je to správný požadavek. Motor je tak v rozsahu otáček, které umožňují zpomalení před případným přechodem i akceleraci za křižovatkou. Zrychlení z trojky z nízkých otáček je malé a extrémně přetěžuje motor. Nebýt ochranné funkce elektroniky, motor by začal klepat.
0
před 687 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je třeba myslet i na to, že pokud odbočujete na křižovatce ve městě bedete s největší pravděpodobností přibtžďovat, brzdit/stavět. Nemůžete „řezat“ zatáčku v křižovatce…. Budete tam mít chodce na přechodu, který má zelnou!!!