Zdravím,
mám na Vás pár dotazů. Budu mít praxi v call centru společnosti Vodafone
a rád bych věděl, co od toho mohu očekávat. Máte s touto prací přímo
v této společnosti či jiné podobného charakteru (u operátorů či
pojišťoven) nějakou zkušenost, prosím? Jedná se o práci „vymývajíc
mozek“, jak se někde dočítám či je to v nějakých rozumných mezích
v pořádku?
Předem Vám moc děkuji za odpovědi,
kajicek94
Zajímavá 0 před 1841 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
No… to nevím. Prý se na to dělaj psychotesty. Ono to chce hodně odolné a splachovací jedince. Znal jsem jednoho, který dovedl obsluhu vytočit takovým způsobem, že pak dostala padáka.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 1841 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mimo jiné jsou tam dvě práce. U jedné odpovídáš-klasicky operátor,
kterému zákazníci volají s řešením požadavku. U druhé
voláš-klasicky operátor který nabízí služby, popř. rozšíření služeb
atd..
U obou je tvou náplní práce telefonování, být zdvořilý atd.. Jak
u kterého call centra, ale co já vím, tak u tohoto nejmenovaného jsi
placen za hovor.
A nyní k tomu vymývání mozku. Dej si ruku na srdce a vzpomeň si, když jsi ty volal s nějakým požadavkem na operátora. Byl jsi slušný zákazník? Byl jsi rozčílený? A jaký byl operátor? Vymýval jsi mu mozek ty nebo on tobě? Pokud něco on nabízí a měl by v tom být dobrý, tak by tomu měl i věřit.
0 Nominace Nahlásit |
Očekávej, že se tam naučíš vyjebávat s lidma, přesněji naučís se jim lhát, vydávat nesmysly za smysly, nevýhodné nabídky za výhodné, a jejich oprávněné stížnosti s elegancí splachovat do záchoda… je to práce jejímž cílem je minimalizovat škody které způsobil špatně předvídající management firmy a otupit hrany zloby ze strany klientů (a sem tam schytat nějakou vulgaritu). Bude z tebe onuce, otrok, jehož posláním je lhát a špatně radit po telefonu 🙂
Upravil/a: anonym
0
před 1837 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dělal jsem kdysi pro externí call centrum https://axxel.cz/Externi-call-centrum-pro-vase-podnikani/ a musím říct, že to byla vlastně docela fajn práce. Hodně záleží o tom, na jaké oddělení se dostanete a pro jaké klienty pracujete, to je samozřejmě jasné. :) Určitě bych nechtěl dělat pro in house call centrum třeba u Vodafone nebo různých jiných velkých společností. Tam si lidi poměrně dost stěžují. Na druhou stranu je tam fakt velká možnost kariérního růstu.
@JájsemRaibek Děkuji za odpověď. Já za tu práci placen nebudu, mám to jako praxi od školy. Kdybych to měl dělat jako zaměstnání, tak to nezní úplně nejlépe. Jinak já osobně jsem na operátory dovolím si tvrdit slušný, protože jinak to nejde, jelikož se pak každý normální člověk (myslím operátora) během hovoru „uzavře“ do sebe, začne odsekávat a nedá normální odpověď. To stejné platí i o mě, resp. když je operátor na mne od začátku nepříjemný, tak hovor raději ukončím a použiji e-mail pro komunikaci. Tím „vymýváním mozku“ jsem spíše měl na mysli, že je to hodně monotonní práce a brzy se „omrzí“, nenapadla mne možnost chování v tomto kontextu. Já, jako operátor bych se v mém vlastním zájmu choval slušně, jinak bych mohl být z praxe vyhozen.
@Edison Děkuji za odpověď. Budu to mít „jenom“ jako praxi na několik týdnů od školy, tudíž myslím, že budeme pod dohledem ostatních zaměstnanců. Chci si to vyzkoušet, abych věděl, zda by mi to sedlo, kdybych někdy vykonával práci podobného charakteru.
Gratuluji, pokud toto bude tvá praxe jdeš rovnou do první linie (ve smyslu toho, že ses upsal té nejhorší možné práci, i vymetat záchody by byla práce čistší) … tam se naučíš, jak dobré je se lépe učit aby to nemusel dělat.
Děkuji za odpověď. Myslím, že není čemu gratulovat, pokud to ve Vodafone bude tak, jak píšete. Nechci z toho padat do depresí, takže to budu brát jako zkušenost, čemu se např. do budoucna vyhnout. I špatná zkušenost je zkušenost. Jinak nebudu lhát, protože je mi to proti srsti, když někdo lže mě.