Koupil jsem tiskárnu Samsung, po 3 měsících se začal zasekávat papír v podavači, tak jsem reklamoval, vyměnili podavač. po dalších cca 2 měsících jsem na tutéž zavadu tiskárnu reklamoval podruhé. Tuto reklamaci zamítli (údajně vytiskly 150 papírů a ani jednou se nezasekl). Večer jsem tiskárnu vyzvedl z prodejny, doma vyzkoušel a po několika pokusech se mi podařilo vytisknout asi 2 stránky. Vyfotil jsem display tiskárny s chybovou hláškou, zaseklý papír jsem zanechal v tiskárně a hned ráno odvezl na další reklamaci, ke které jsem přidal fotografii a několik pomačkaných uvízlých papírů z tiskárny. Žádal jsem odstoupení od smlouvy.
Dnes přišla sms o vyřízení reklamace, snaží se mi vnutit onu tiskárnu, já chci odstoupit od smlouvy. Nechtějí mi zamítnutou reklamaci uznat jako reklamaci a tvrdí, že je to teprve druhá stejná závada.
Mám právo na vrácení peněz, nebo mají pravdu oni, že zamítnutou reklamaci, i když závada přetrvávala, nelze uznat jako reklamaci?
Tiskárna je koupena na firmu, záruka je 24 měsíců.
Doplňuji:
Děkuji za rady, reklamace vyřešena k mé spokojenosti, vrátili peníze.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? zzzzz, anonym před 3745 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Trvej na odstoupení od smlouvy – pokud jsi tiskárnu koupil ´pro sebe´,
nikoli vrámci své obchodní činnosti – tedy na prodej.
V takovém případě totiž i pro tebe platí NOZ a máš právo na
odstoupení od smlouvy, pokud se závada projeví do 6 měsíců od
prodeje – má se za to, že vada existovala již při prodeji.
Pokud ti nebudou ochotni vyhovět, nech si stanovisko prodejce okamžitě (na
místě) definovat písemně (nebo si přiveď svědka) – hrozí ti
překročení oněch šesti měsíců (další opravou).
___
Máš právo na zrušení kupní smlouvy a tím i na okamžité (do 30 dnů)
vrácení peněz.
0 Nominace Nahlásit |