Motorová nafta bod vzplanutí dle normy 53 stupňů Celsia, Čoika provedla přes 20 kontrol a u dvou třetin čerpaček naměřeno hluboko pod i jenom 20. můj dotaz na co má vliv tento bod vzplanutí, jak se projeví při startu, neb jízdě a čím to podnikatelé, neb velkododavatel můžou mixovat aby byl bod nižší
Původní neotázka
Motorová nafta bod vzplanutí
Vkládejte prosím otázky, ty končí otazníkem, jak jste byl opakovaně upozorněný.
Zajímavá 0 před 2880 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nízký bod vzplanutí naznačuje , že nafta byla někde při skladování
či dopravě smíchána s benzínem. Což určitě záměrně nikdo nedělá.
Je to lajdáckost při střídání paliv v cisternách.
Nízký bod vzplanutí okamžitě dělá naftu z hořlaviny III. třídy
hořlavinu II. až I. třídy. Je nebezpečí že nafta začne hořet v motoru
tam kde nemá. Údájně nafta vracející se ze vstřikového čerpadla mívá
teplotu i 40oC ! Tam pak může zahořet a poničit motor.
Zahořením se míní zahoření par nad hladinou nafty. Samotná nafta je na
tom co týče zahoření lépe. V potrubí je nafta a ne páry nafty proto se
nějaké zahoření objevuje pouze sporadicky. Nebezpečné to může být
u nádrže v létě.
Udajně tuto nectnost odstraní přidávání aditiv do nafty.
Upravil/a: mosoj
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek