Pokud bylo zboží zakoupeno v tzv. „kamenném“ obchodě, nemá prodejce žádnou povinnost vrácení peněz, je-li zboží v pořádku. Pokud bylo zboží zakoupeno v e-shopu, má zákazník právo zboží do 14 dní od převzetí zásilky bez udání důvodu vrátit (dle zákona č.367/2000 Sb), nepoškozené a v původním obalu.
0
před 5512 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je možné jakožto prodejce nevrátit peníze zákaznici za ušlý zisk? Paní si nechala stranou 5 měsíců sezónní věcičky. Nakonec uhradila jen část peněz a tak ji byla zaslaná jen část ( 14 věcí ze 35). Tu si ale odmítla vyzvednout a nárokuje si vrácení celé částky. 5 měsíců bylo zboží staženo z prodeje pod jejím slibem úhrady. A to ne jednou. Neustále prosila o počkání, že o to má vážný zájem. Jak postupovat, když mě zákaznice viditelně chtěla záměrně poškodit? A chce vrátit celé peníze vč. dopravy ačkoli šlo o sezónní věci?