Avatar uživatele
petka

Můžu vrátit obuv bez krabice?

Chtěla bych vrátit boty,ktere jsem si pred tydnem koupila u Bati,ale vyhodila jsem originalni krabici.Mam jednu stejnou od Bati,ale uz je na ni jiny kod s jinyma botama.Uctenku samozrejme mam a boty jsou nenosene.Muzu pozadovat vraceni penez bez te krabice?
Doplňuji:
Tak jsem kontaktovala prodejce a prý se mám domluvit s personálem v obchodě. Tak uvidíme.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: petka

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? anonym, johana 56 před 4692 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Záruční doba je na spotřební zboží 2 roky,kam bychom se poděli,kdychom si měli schovávat od všeho původní obal?Jdi tvrdě za svým,zde je jen citace,zbytek si dočti.-Nemáte obal od výrobku, tudíž nemůže výrobek reklamovat? Žádný zákonný předpis neukládá povinnost uschovávat obaly od výrobků, žádný zákonný předpis nestanovuje povinnost vrátit reklamovaný výrobek v obalu. Reklamuji..

Zdroj: http://www.bu­sinessinfo.cz/cz/cla­nek/pravni-ochrana/reklamace-zbozi-a-sluzeb/1001142/­43038/

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Jediná odpověď od jami155 je správná.
Už na toto téma zveřejnilo rady před pár lety i Sdružení na ochranu spotřebitelů, že krabice či obal zásadně není podmínkou reklamace právě s odkazem na přesné znění Zákona na ochranu spotřebitelů.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Michal Kole

Bohužel kamenný obchod nemá povinnost vzít zboží zpět. U e-shopu originální obal není podmínkou k vrácení peněz a vzetí zboží zpět. Obchodník Vám, ale originální obal mže naúčtovat.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
tekumseh

Záleží na podmínkách konkrétního prodejce, někteří vrácení nebo výměnu osobně zakoupeného zboží do určité doby umožňují. Vzneste dotaz přímo u Bati nebo zavolejte na jejich infolinku 577 685 277.

Zdroj: www.bata.cz/contact-us

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
hanulka11

s Baťou mám jen ty nejlepší zkušenosti, myslím, že ti vyjdou vstříc…u nich platí náš zákazník náš pán......nikdy nedělají s reklamací problémy aspoň, já mám tu zkušenost

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek