ještě úspornější je když dojíždíte se zařazeným rychlostním
stupněm.
I na volnoběh si motor bere nějaký benzín k udržení otáček, kdežto
pokud máte zařazeno, motor nebere benzín žádný.
0 Nominace Nahlásit |
Jedinej volnoběh na kterým se dá dneska ušetřit je ten co používaj Flinstounovi.
0 Nominace Nahlásit |
není to zanedbatelné (při dnešních cenách).
dojíždím na volnoběh, kde můžu.
0 Nominace Nahlásit |
Ládo, je to podle druhu auta a umístěním semaforu, pokaždé jinak.
Obecně, pokud dám autu pokyn, abe jelo, snažím se ho co nejméně brzdit ať
již zařazeným stupněm, či brzdou. Takže příklad, pokud vidím v dálce
červenou, vyřadím a pomalu dojíždím, pak lehce dobrzdím,,,,pokud jedu
malinko rychleji, nechám rychlost a brzdím..
závěr, není žádná obecná správná odpověď.
0 Nominace Nahlásit |
jak rika hykam. dojizdim vetsinou se zarazenou rychlosti, teoreticky by to melo byt nejuspornejsi – setris benzin i brzdy.
ALE sedel jsem tak rok zpatky v nejakem suzuki s okamzitou spotrebou na displeji, a i se zarazenou rychlosti a volnym plynem ukazovala 4l/100km. tak doufam, ze to byla jen chyba pocitace.
0
před 4841 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek