Avatar uživatele
petka.s

Náš zákazník, náš pán?

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? orestez, zjentek, marci1 před 2275 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

„Náš zákazník – náš pán“, vyslovil Tomáš Baťa.. Tento slogan nebyl pro něho frází, snažil se zákazníkům nabídnout víc, než žádali. Také tzv. „baťovská cena“ lákala zákazníky. ta se dnes uplatňuje, nezaplatím Kč 100, ale 99 Kč.

Možná někteří obchodníci jednají podobně jako Baťa, jiní nikoliv. Občas se setkávám s oběma typy.

„Nejméně spokojený zákazník je nejlepším zdrojem poučení.“, tvrdí Bill Gates .

Gates. Místo nemáme, nevím, reguje – zatím nemáme, zatím nevím … takže zaměřuje se spíš na ty, kteří jsou nespokojení. Snaží se podle toho chovat, aby číslo spokojejných bylo nejvyšší … přece chybami se člověk učí …

Co vás zajímá? Otázka je nedostačující., i když jste uvedla kategorii Tresní právo.

Upravil/a: annas

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Zákazník nemusí mít vždy pravdu. Prodejce však musí udělat maximum, aby zákazník byl spokojený.
Reklamace nebo stížnost je vždy takový test. Když se naučí prodejce zvládnout tyto situace, může být úspěšný.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
marci1

Tímto sloganem je pro mě Tomáš Baťa geniální. 🙂
"Slogan “náš zákazník – náš pán”, který Baťa propagoval, rozhodně nebyl prázdnou frází, jak lze u některých stávajících podnikatelů vypozorovat. Většinu kroků, postupů a novinek dělal právě s ohledem na zákazníka. Baťa dodržoval jednoduchou tezi, kdy se zákazníkovi snažil nabídnout více, než minimum, o které sám žádá, a to za cenu nižší než požadované minimum.

Onen nadstandard například tvořilo chování prodavačů, kteří se dle příkazu Bati zajímali o připomínky a podněty zákazníků. Získané informace nekončily v koši, nýbrž byly využívány při dalším rozvoji firmy. Baťa též vedl evidenci zákazníků, kterým následně posílal různé propagační materiály. Nešlo ale jen o reklamu, Baťa se zaměřením na zákazníka snažil změnit myšlení lidí a zaměstnanců. Věřil totiž, že jedině službou zákazníkovi se dá vybudovat blahobyt, a tím se řídil celý svůj život."
https://www.pod­nikatel.cz/clan­ky/3-veci-kterymi-tomas-bata-inspiruje-podnikatele-do-dnesnich-dni/

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
zjentek

Pokud ti otázka zmizne, tak slogan neplatí. ;)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
MonkeyKing

Ne v Čr, tady to neplatí

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Samozřejmě!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
klarisek50

myslím si, že ne za každou cenu …

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Edison

Určitě ano. Potíž je v tom, že dodavatel dnes neumí zákazníka přesvědčit, že chce vlastně něco úplně jiného, než chtěl před návštěvou dodavatele. Takže nakonec buď dodavatel dodá třeba úplný nesmysl, nebo naopak udělá ze zákazníka úplného blba. Ani jedno ovšem není dobrý přístup.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
orestez

Téměř hackerská otázka. Proto *

před 2275 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek