Avatar uživatele
Meffinka

nejdou načíst stránky z mobilu

Bratr dostal mobil (dříve používaný) a všechno v pohodě..ale teď se z ničeho nic nenačítají webové stránky, ani market, i když je wifi zapnutá a nejdou ani při restartu. Děkuju za nějaké ty nápady.
Doplňuji:
na jiné wifi je to stejné

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4120 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Bedy

Na jiné Wi-Fi síti je to v pořádku? Jiná zařízení do Vaší Wi-Fi sítě nemají problém s připojením?

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Prokop Buben

Dobrý den.

  1. Milá Meffinko, pokud chcete pomoci, tak je ve vašem vlastním zájmu to potenciálnímu pomocníkovi ulehčit, protože ani zde nejsou žádní jasnovidci nebo telepati apod (osobně mám nejraději křišťálovou kouli či kávovou sedlinu; ovčí játra jsou mnohem jistější, ale zase méně dostupná 🙂 ). Předpokládám že ani zde není oblíbeným hobby oněch potenciálních rádců páčení nejzákladnějších informací od toho, kdo žádá o radu.
  2. Uveďte tedy prosím přinejmenším aspoň model telefonu (podle toho marketu soudím, že půjde o Android, přestože Android Market se už asi rok a půl jmenuje Google Play). Bez toho se těžko někam pohneme. Nejlépe by bylo napsat také přesnou verzi toho systému – firmware. Například Android 4.1.2, sestavení 6.2.B.1.96, Nokia (v Androidu to najdete v Nastavení úplně dole – Info o telefonu, v chytrých Nokiích stačí „vytočit“ kód *#0000# a ta verze fw se zobrazí např jako 111.040.1511). A dále zda je na těch WiFi nějaké zabezpečení, příp. jaké – WEP, WPA1/WPA2. Taky by nebylo od věci uvést přes jaké prohlížeče jste se pokoušeli připojit, a možná i typ alespoň jednoho WiFi routeru, ke kterému jste se pokoušeli připojit. Prostě čím víc informací tazatel ke svému problému podá, tím větší má šanci, že dostane rychle řešení. To platí vždy když někdo žádá o radu, a zejména když o ni žádá na dálku. Ostatně je to zmíněno i zde v Nápovědě 😉
  3. Telefon v chybových situacích téměř vždy zobrazí nějakou chybovou zprávu. Jaké je tedy případně její znění? (toto je při potížích s počítači potřeba uvádět, ty hlášky se nezobrazují jen tak pro nic za nic – slouží k upřesnění lokalizace problému. Když neřeknou nic tazateli, mohou zkušenější uživatele přinejmenším navést správným směrem)
  4. Jste si jisti, že není omylem zapnutý letecký režim? Telefonovat jde? Zkoušeli jste datové připojení přes operátora? Na vašem místě bych obětoval těch cca 15–30 Kč na vyzkoušení, i kdybyste neměli datový tarif.
  5. Bylo do telefonu mezi tím kdy byl v pořádku a projevením problému něco instalováno – a případně co? Nehrál si někdo s nastavením nějaké aplikace? (nemuselo se to projevit hned, takže se vám to může jevit, jako že ta potíž nastala „z ničeho nic“. Ovšem nikdy se pochopitelně nic neděje „z ničeho nic“, všechno má své příčiny, to si zapamatujte 😉 ). Pokud má paměťovou kartu, zkuste restart bez ní. Kolik je v něm přibližně uložených zpráv?
  6. Nevím jestli to tady jde, ale bylo by dobré otázku na něco výstižnějšího, třeba něco jako „Sony Xperia S – nelze se připojit k Internetu přes WiFi“ . Pod tou vaší otázkou si člověk může představit leccos 🙂 . Výstižný název otázky pomůže příště dalšímu uživateli mnohem rychleji najít řešení podobného problému 😉

No, a jelikož vás nenapadlo poskytnout ty základní informace, a já shodou okolností právě dopil kafíčko, tak bych se teď pokusil o ono hádání z kávové sedliny 🙂 .
Můj tip: jedná se možná o nějaký telefon Sony se starší verzí OS Android – pravděpodobně 4.0.x Ice Cream Sandwich. V tom případě je na 99,99% řešením aktualizace firmware na 4.1.x Jelly Bean. Resp. šlo by to napravit i bez té aktualizace, ale to by pro vás bylo zřejmě velice složité.

PS: při restartu pochopitelně žádná stránka načíst nejde. Nespustíte při něm žádnou aplikaci, a tudíž se nikam nepřipojíte 😉 Ale to už vás jen chytám za slovíčko, pardon.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek