Zdravím, od včerejška se mi na mobilu ukazuje „Žádný signál –
vybraná síť není k dispozici“. Mám T-Mobile, nikdy jsem podobný
problém neměl. Zkoušel jsem restartovat mobil, vyjmout SIM kartu, ale bez
výsledku. Nešla mi ani ručně nastavit síť. Ostatní v rodině problém
nemají, takže to asi bude v telefonu. Mám SE Xperia Mini, ale myslím, že
typ telefonu na to asi vliv nemá. Měl někdo podobný problém nebo ví, jak
ho řešit? Moc děkuju za pomoc.
Doplňuji:
Díky. Televizi moc nesleduji, takže mi to uniklo. :)
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4114 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
T- Mobile ohlásil výpadek po celé ČR některých čísel a Ty zrovna do nich asi vpadáš.
4Kdo udělil odpovědi palec? flodur, elektrikář, Funna, Bobík147
před 4114 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
T-mobile doporučuje na 5 minut telefon vypnout a pak se znovu přihlásit.
0 Nominace Nahlásit |
Aktuálně T-mobil doporučuje uživatelům vyjmout SIM kartu a pokud to nebude fungovat, zkusit to i vícekrát.
0
před 4114 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek