Takže jako obvykle na této poradně – kodl napíše absolutní nesmysl a je za to ohodnocen, u moderních aut to samozřejmě normálně jde a nic si nerozhasíš. Nebo mi něco za 20 let práce v autorizovaném servisu uteklo, kodle?
Zajímavá 0 před 2880 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
To u nynějších moderních aut ani není možné, po odpojení baterky se všechno možné rozhasí. Tzn. autorádio, řidící jednotka…
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
Neberu. Udržuji si AKU a zapalovaní ve 100% stavu. Pak není problém. Když vidím, že je již slabá, měním ji včas , protože vím , že v zimě jsou pak problémy. Jinak do servisu, ve kterém pracují podobní automechanici bych nedal ani koloběžku.
Kdyby jsi byl dobrý mechanik, měl by jsi vědět, že každé auto se
chová jinak.
Škodovky nekupuji, nicméně vím, že i u některého druhu Fabie jsi auto
již nenastartoval a musel jsi volat servis. Auta lepšího levelu to tak mají
stále.
Je na to fígl, který ty ale neznáš. Před odpojením baterie připojíš na
kabely alespoň plochou baterii, ta stačí udržovat řídící jednotku
v pohotovosti a teprve potom odpojuješ baterii k výměně, pokud ti ji tam
řídící jednotka dovolí dát.
U každého auta, které má řídící jednotku, při odpojení baterky a
znovu připojení dochází k resetu řídící jednotky. Ona se zase naučí
sice jezdit, nicméně mělo by se auto nechat na volnoběh zahřát do
provozní teploty a teprve potom vyjet. Nebo počítači šeptáš do ouška za
jízdy kde je volnoběh. To neumím. Odblokování autorádia nestojí za řeč.
To v jízdě nebrání.
Takže mistře mechaniku, každé auto to má jinak a tady je také
každý jiný.
Upravil/a: mosoj
0 Nominace Nahlásit |
kodl67 : Nechápu za co máš ty 4 palce … Ještě nikdy se mi nestalo ,
aby se mi všechno kvůli baterce rozházelo . Možná máš teda modernější
auta , než ty co k nám jezdí do servisu … Tohle je asi tak logický, jako
když bys chtěl měnit Pneu a sundaval bys k vůli tomu i MacPhersona .
K Otázce : Neberu si jí .
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 2880 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Neberu. V současnosti nejsou ceny akumulátorů tak hrozné abych dosluhující aku opečovával. Zkušenost mi říká, že pokud aku jednou klekne, pak jej sice párkrát mohu oživit, ale stejně mně brzo zas někde nechá ve štychu. A akumulátor v dobrém stavu to venku vydrží.
Není pravda, že odpojení baterky vše rozhasí. A také není pravda, že se nic nestane. Nemělo by se stát, že auto po odpojení baterky bude na servis. Ale třeba některá autorádia se zablokují (což může být nepříjemné pokud máte auto z třetí ruky a dokumentů se dochovalo pomálu) a další reakce auta záleží na konkrétním typu.
0
před 2880 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
laybor: kodl má částečně pravdu, aspoň s tím autorádiem. Z vlastní zkušenosti vím, že po odpojení autorádia od napětí se zruší i naladěné předvolby. Při dvacátém odpojení rádia je nutné znovu zadat kód (informace ze servisu). Měl jsem auto z druhé ruky a kód jsem neznal, takže jsem byl v pr…
Já se tady nemíním s nikým dohadovat.Kdo chce,informace si najde.
Kromě rádia si řidicí jedn.znovu musí načíst informace z různých
čidel,tzn.že po zapojení baterky jde blbě např.volnoběh,padají otáčky
atd.Trvá to obvykle pár km.Vymaže se palub.počítač taky,někdo má
bezklíč.otevírání taky,to nějak bez baterie nefunguje…víc k tomu
nemám co dodat.Snad jen že u aut se pohybuju víceméně 25 let.
kepler, vše je o nastavení , a kdo to neumí tak má problémy.
Tak nastavit si znova předvolby snad umí každý. Nevím jak je to s ostatními záležitostmi, ale předpokládám, že ne každý je automechanik. Ale netvrď, že se nic nerozhasí.