Částečně. Chlór vyprchává, jako jakýkoli jiný plyn z vody, dokud je prostor nad kapalinou schopen pojmout další plyn. Když otevřeš láhev s perlivou vodou, byla natlakovaná CO2 a víc se ho už neuvolňovalo. Otevírej ji 10× denně a natlakovaná už nebude, protože ten prostor má nějakou kapacitu.
Nechávat kohoutkovou vodu odstát 24 hodin není už asi moc hygienický. Po hodině či dvou už by chlórem chutnat moc neměla.
Já si kohoutkovou napouštím do džbánku a když je zrovna čerstvě načepovanej, tedy chlorovej a ledovej, piju minerálku.
0 Nominace Nahlásit |
Pravda
Bežná voda na pitie obsahuje viac zložiek než chemicky čistá H2O (voda).
Preto aj v uzavretej nádobe v pitnej vode prebiehajú fyzikálno-chemické
procesy jednotlivých zložiek tejto „nečistej“ vody.
Až po následnom odfiltrovaní, tj oddelení nežiadúcich zložiek je
možné získať z tejto zmesi čistú H2O.
Upravil/a: led
0
před 143 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Osobně bych se víc bál zteplání a namnožení nevhodných bakterií. Pro
okamžitou spotřebu upřednostňuju natočení vody přímo z kohoutku.
Ale uznávám, že v jiných lokalitách může být vhodnější nechat tu
vodu „odvětrat“.
0
před 140 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
K formulaci otázky: https://bezfaulu.net/argumentacni-fauly/manipulativni-obsah/falesne-dilema/ K obsahu: pitná voda žádné nežádoucí látky nemůže obsahovat.
Pětadváca aha, jasně. Takže nyní už budeme občany vychovávat tak, aby i veškeré jejich otázky byly pokládány „řádně“ a ne „připadně manipulativně“ a tak různě a podobně.
Kdo se nebude tazat tak, aby bylo možno odpovědět svatou pravdou, bude, nejlépe manipulátor |(v médiích/politice ase děje snad stovku let ovšem proč proncip nerozšířit mezi prostý lid když ten teď díky internetu má také svůj vlastní hlas… že? 🤦♂️
Pětadváca, k nežádooucím látkám v pitné vodě mám pro tebe taky novinu:
TO BY SI SE DIVIL!!! 🤔
annas | 5283 | |
Kepler | 2867 | |
Drap | 2650 | |
quentos | 1803 | |
mosoj | 1594 | |
marci1 | 1357 | |
led | 1354 | |
aliendrone | 1179 | |
zjentek | 1077 | |
Kelt | 1012 |
Astronomie |
Fyzika |
Jazyky |
Matematika |
Sociální vědy |
Technické vědy |
Ostatní věda |