Zdravím, nechtěně jsem dolila chladici kapalinu pres rysku… Kdyz jsem vecer pred par dny dolevala, tak mi to nepřišlo, že bych to přehnala, ale dneska jsem zběžně otevřela kapotu pro kontrolu, po tom, co jsem jela cca 30 minut, a je tam tak 1 cm nad rysku MAX, coz mi přijde divný a hlavně se bojím, aby to něco neudělalo.
Prosím poraďte mi někdo, jsem sama ženská a nemám teď nikoho na koho se obrátit.
Přelití rysky chladicí kapaliny
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? GM před 1383 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Chladící kapalina nad rysku teď může být,
protože je motor i kapalina zahřátá.
Zahřátím se zvětšuje objem kapalin.
Je potřeba se podívat na rysku až bude motor studený.
0 Nominace Nahlásit |
Jestli chceš mít klid, tak stačí třeba injekční stříkačka a trochu kapaliny odebrat.
0 Nominace Nahlásit |
Ta nádobka má nějaký přepad. Co je navíc, tak odteče pryč.
0
před 1383 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Taky sem přelil chladíci kapalinu která vtekla i do přepadu. Je možné že kvůli přelití kapaliny semi pomaličku strací ?? Mám pod autem buď kapky nebo loužičku. Kapalina stejká přes nosník pod auto. Nechci myslet nato že bude špatný těsnění pod hlavou. Víčka sou čistý, nevaří, výkon furt parádní… Mechanik nenašel chybu odkud by to teklo… Všem děkuji za rady.
@jáára: to jsem fakt nevěděl, proč se teda nádobka nemá otevírat teplá pod tlakem, když je tam přepad … rád se poučím, ať nezemřu blbej …
Páč tam je tlak, povolíte víčko, vystřelí nahoru a klidně Vás voda opaří. To jste ještě nezažil?
Zrovna dnes to udělal frajer že otevřel víčko pod tlakem a víčko vyletělo… Měl šteští že se neopařil.
… samozřejmě, ale bejt tam přeci ten přepad (jak píše jáára, a reaguju na to v diskuzi), tak tím přepadem by se ztratil i ten tlak, to je snad logický ne ??? … proto ta rekce, snad jsem to v první reakci vysvětlil, o tlaku se zmiňuju …