Asi dva měsíce mám nový telefon s dvouletou zárukou. Telefon nefunguje, vykazuje podstatné vady – nemohu přijímat hovory, neustále se vypíná, poté nejde dlouho zapnout. Už jsem jej jednou reklamoval na prodejně, reklamaci uznali a po několika dnech jsem si vyzvedl údajně opravený telefon. Problém je v tom, že telefon je snad ještě horší než byl, už nelze ani volat – opět jsem šel do prodejny a tentokrát jsem se dozvěděl, že by to mohla být SIM Karta – dostal jsem novou, ale závada stále trvá. Včera jsem se už hodně naštval, zašel do prodejny s tím, že odstupuji od kupní smlouvy a chci buď zcela nový telefon či vrácení kupní ceny – vedoucí prodejny mi sdělil, že na to nemám právo, a že podle zákona mají právo na tři reklamace. Jak to prosím je? To přece není možné, když věc vykazuje podstatnou vadu, abych ji nemohl vrátit. Na co mám jako spotřebitel právo? Můžete mi poradit, abych byl právně silný v kramflecích.
Zajímavá 0 před 3402 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud se závada projeví do 6 měsíců od koupě, má se zato, že
existovala už při prodeji – a máš právo už při první reklamaci
odstoupit od kupní smlouvy (jen to musíš říct při předávání zboží
k reklamaci – takže, jestliže jsi to prodejci sdělil při reklamaci
nyní, pak (pokud ti reklamaci uzná), máš právo na vrácení peněz…
Slušní prodejci to vědí a nedělají problémy.
😉
Jinak lze odstoupit od smlouvy při třetí reklamaci téže vady a nebo
čtvrté různých vad.
0
před 3402 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek