Tak jak to je, tak je konstrukčně jednodušší a vyhovující. Na
stavební stroje a vysokozdvižné vozíky jsou kladeny jiné požadavky.
U většiny vozíků bývá přední náprava o více kolech a slouží
současně jako pevný bod pro zdvíhání břemen.Kdyby byla přední náprava
otočná, podstatně by se při zdvíhání snížila bezpečnost.
Pokud by někdo takto přestavěl osobák, tak by to jistě mohlo jezdit. Při
běžném provozu a při rychlostech na silnicích by byl asi částečně se
zatáčením a držení potřebné stopy na silnici. Dalším problémem by
bylo, že takové auto by nebylo schváleno pro běžný provoz na silnici.
2Kdo udělil odpovědi palec? Alesh, Mc Merkurion
před 2685 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Abstrahuj samozřejmě od toho, že musíš být v poněkud neergonomické poloze, to není až tak podstatné. Každopádně si ale vyzkoušej projet několik zatáček tím to způsobem a odpověď na tvojí otázku tímto pokusem nepochybně dostaneš.
0 Nominace Nahlásit |
Ale zatáčí i zadnímí koly ----- Renault Talisman umí otáčet i zadními koly
0 Nominace Nahlásit |
Dcera měla Hondu s otáčením zadních kol (do určité rychlosti).
Zhoršené parkování. Chlapi z domu občas „buzerovali“, tak dala jednomu
z nich klíčky, ať jí to předvede. Málem se počůral a od té doby jen
smekal… 🙂
Náročná údržba.
https://m.autorevue.cz/rizeni-zadnich-kol-zadny-vystrelek-posledni-doby-rada-aut-ho-mela-davno
1Kdo udělil odpovědi palec? Ušel ventil
před 2685 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Logicky je tak vozidlo lépe ovladatelné, lépe se synchronizuje motorická činnost s předmětem auta.
0
před 2684 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek