Benzinové měly polohy 1–4 s plynulou regulací mezi 0 a 1 (vidět tady:http://mujweb.cz/michal.celeda/auto/tlacitka.jpg), zatímco naftové měly jen stupně 1–3 bez plynulé regulace (vidět tady : https://1gr.cz/fotky/idnes/08/052/cl/FDV2308cd_felicia1.jpg Ano, ta fotka je dost mizerná, ale je vidět, že prostřední přepínač je jiný). Proč tomu tak bylo?
Zajímavá 0 před 2420 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud si dobře pamatuju ještě ze Š120 tak ta „plynulá regulace“ neměla nic společného s ventilátorem, ten byl stále vypnut. Jen se plynule otvírala klapka vzduchu a bylo možné využít náporové větrání. Předpokládám že tady to bude to samé. Ale proč to tak v jednom autě je a v jeho dvojčeti není to netuším (možná jiné uspořádání mot. prostoru a tím pádem i přívodu vzduchu?)
0 Nominace Nahlásit |
Příště napiš jaké ventilátory máš na mysli. Zajisté mluvíš o topení. Halt mělo každé auto odlišný výpočet topení.
0
před 2422 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
mosoj: Jo bylo by hezké mít dokonalé otázky, na druhou stranu tato auta
nemívají uživatelsky ovládaný jiný ventilátor než ventilátor
větrání.
Nebudu tvrdit že topení, protože ovládač topení či klimatizace je na
větrání zpravidla nezávislý (alespoň u aut s nižší výbavou),
přestože bez zapnutého větrání nebude mít topení ani klimatizace
kýžený efekt.