Avatar uživatele
Gestas

Proč měl spínač ventilátoru naftových felicií jiné polohy než spínač ventilátoru těch benzinových?

Benzinové měly polohy 1–4 s plynulou regulací mezi 0 a 1 (vidět tady:http://mujweb­.cz/michal.ce­leda/auto/tla­citka.jpg), zatímco naftové měly jen stupně 1–3 bez plynulé regulace (vidět tady : https://1gr.cz/fot­ky/idnes/08/052/c­l/FDV2308cd_fe­licia1.jpg Ano, ta fotka je dost mizerná, ale je vidět, že prostřední přepínač je jiný). Proč tomu tak bylo?

Zajímavá 0 před 2420 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Dochy

Pokud si dobře pamatuju ještě ze Š120 tak ta „plynulá regulace“ neměla nic společného s ventilátorem, ten byl stále vypnut. Jen se plynule otvírala klapka vzduchu a bylo možné využít náporové větrání. Předpokládám že tady to bude to samé. Ale proč to tak v jednom autě je a v jeho dvojčeti není to netuším (možná jiné uspořádání mot. prostoru a tím pádem i přívodu vzduchu?)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mosoj

Příště napiš jaké ventilátory máš na mysli. Zajisté mluvíš o topení. Halt mělo každé auto odlišný výpočet topení.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Dochy

mosoj: Jo bylo by hezké mít dokonalé otázky, na druhou stranu tato auta nemívají uživatelsky ovládaný jiný ventilátor než ventilátor větrání.
Nebudu tvrdit že topení, protože ovládač topení či klimatizace je na větrání zpravidla nezávislý (alespoň u aut s nižší výbavou), přestože bez zapnutého větrání nebude mít topení ani klimatizace kýžený efekt.

před 2422 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek