Odpoveď byla označena jako užitečná
Jednička nemá synchronizaci.- Takže při pokusu ji zařadit se
předlohová hřídel nezastaví dřív, než přijdou zuby na zuby. Také tvar
zubů je u jedničky jiný.
Z meziplynem při nižší rychlosti ji zařadíš, ale nedoporučuji. Kdo dnes
ví co je meziplyn. Z meziplynem zesynchronizuješ otáčky předlohy s kolem
jedničky.
Takto se řadilo u starých aut, které neměly synchronizované převodovky.
Dále doporučuji si najít co jsou to vlastně synchrony a jak fungují.
Upravil/a: mosoj
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Frogman Nahlásit |
to se ptáš, protože Ti to snad někdy šlo? podívej se někde na schéma, jak pracuje převodovka. viděl bych to jako rozdíl naskočit do rychlíku ve 100km/h, nebo do couráku v 10km/h
0 Nominace Nahlásit |
Nevím, co máš za spojku. Může být, že ti v tom režimu spojka nespíná, nebo jsou v pr… synchrony. Nejde to ani s meziplynem? Radši zajeď do servisu.
0 Nominace Nahlásit |
Lamalam: Normálně jedničku řadím, když zastavím a zaparkuju.
Snažil jsem se ji tam zařadit teprve až při dojezdu, ale nešlo to.
Samozřejmě, že nedojíždím jedničkou, jen mám zmáčknutou spojku a až
při úplném zastavení tu spojku teprve pustím (se zařazenou
jedničkou).
Ad odpověď Mosoje. Mi třeba zařadit jde, s meziplynem, ale stejně se to převodovce nelíbí a 20 km/h je prostě moc.