ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4105 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ze stejného důvodu jako nemají piloti v letadle padáky !!!
Když řidič, tak všichni. Cena jednoho airbagu je 20 – 30 000 Kč !!
0 Nominace Nahlásit |
Treba rozlíšiť autobus s pridanými bezpečnostným prvkami –
bezpečnostnými pásmi a autobus mestskej hromadnej dopravy, ktorý vhľadom na
svoju konštrukciu a spôsob prepravy cestujúcich, sedenie a státie, pásy
nemá, má pridané závesy a madlá na držanie – keď stojíte, držte
sa…
V autobuse s bezpečnostnými pásmi vodič i cestujúci sú povinní tieto
pásy používať.
Z morálneho hľadiska osoby v autobuse musia používať rovnaké
bezpečnostné prvky
PS
Jediné pridané bezpečnostné zariadenie pre šoféra je stena a dvere
oddeľujúce ho od voľne poletujúcimi cestujúcimi a nie ako sa mýľne
cestujúci domnievajú, ochrana pred zvedavcami, deťmi a doternými
cestujúcimi. (nadsázka)
0 Nominace Nahlásit |
Nevím, jestli nové autobusy už třeba nemívají, ale minimálně mě
napadá pár důvodů, proč by to tam mohlo být. Tak 1) hmotnost autobusu,
pokud to někam narve, tak pravděpodobně to bude velmi často osobák, který
je podstatně lehčí, čili to nebude skoro ani v tom buse cejtit. 2) Řidič
se bere jako profesionál, který „nechybuje“. 3) volant má nízko,
pravděpodobnost, že si o něj dá tečku je velmi snížena oproti autu.
Jsou to ale jen moje domněnky, čili bez záruky.
0
před 4105 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Myslím, že v takovém kolosu jako je autobus, nemají moc velký smysl. Pokud se autobus srazí s osobákem, odsere to osobák. Pokud se srazí s něčím větším ve větší rychlosti, tak autobusák bude stejně uvnitř deformační zóny a nějakej pytlík na tom moc nezmění – maximálně ho může ochránit od poletujících střepů.
0
před 4105 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek