Výhodou je třeba to, že s novými puklicemi vypadají kola vozu dobře i v případě, že máš 10let starý, zkorodovaný plechový discy.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 2927 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tzv. „poklice“ se nedávají na pneumatiky, ale na disky. Význam to má dnes pouze estetický. Dříve tyto kryty skrývaly vyčnívající šrouby. Dnes musí být disky i bez krytů tak tvarovány, aby šrouby nemohly něco zachytit, například oděv chodce při těsném míjení.
0 Nominace Nahlásit |
Dávají se tam jen „na parádu“, jen aby to lépe vypadalo…ale výhody
nejsou asi žádné, spíš naopak…stojí to peníze a funkčnost to nemá
žádnou…v zimě může mezi poklicí a diskem zůstat mokrý a posolený
sníh, který nedělá kovovému disku moc radost, když taje a odvětrání
vlhkosti v meziprostoru také není ideální…navíc při přezouvání
letní/zimní by se mělo každé kolo nechat vyvážit a jejich stabilita ve
řeší závažíčky v jednotkách GRAMŮ…pak tam nabouchneš poklici a
celé vyvažování jde do pr…navíc rády odpadávají, u krajnic je jich
plno…
závěr: ideál je jezdit v létě na hliníkových ráfcích, v zimě na
plecháčích bez poklic…
Upravil/a: Funna
0
před 2927 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Přesně tak, jedná se hlavně o vzhled. Já sám mám starší auto a ty disky, které na něm jsou nevypadají zrovna nejlépe, takže jsem je dlouho také zakrýval poklicemi. Díky nim alespoň mé auto vypadalo jakštakš moderně. Teď nedávno jsem si na něj ale koupil úplně nové disky z https://www.superdisky.eu/ a s těmi vypadá ještě lépe. Jsem rád, že konečně nemusím nic zakrývat poklicemi.