Ano, je to kvůli brzdám. Kompresor vhání vzduch do vzduchojemu a pokud se brzdy v danou chvílí nepoužívají, přetlakový ventil vzduch upustí, aby nedošlo k poškození vzduchojemu.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 2989 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jrkuft,
jsou dva události, přepuštění vzduch z natlakované soustavy, nebo
upuštění vzduch při ruční brzdě.
Který zvuk myslíte.
0
před 2988 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Odfukuje z brzdového systému. U některých autobusů můžeš slyšet i odfukování při zavírání a otvírání dveří, pokud je má na pneumatický pohon.
0
před 2988 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je to kvůli brzdám. Brzdy velkých vozidel (také vlaků) jsou poháněny a ovládány stlačeným vzduchem. Při brzdění stlačený vzduch tiskne brzdové elementy k disku nebo bubnu, tření vyvolává brzdící účinek. Když vozidlo patřičně zpomalí, řidič uvolní brzdový pedál, systém tento přebytečný stlačený vzduch vypustí (to je to odfouknutí) a brzdové elementy jsou uvolněny.
0
před 2988 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano, je to kvůli tomu, že vzduchojemy tlačí vzduch do brzd, ale když se nebrzdí, respektive se dobrzdí, tak je třeba ten vzduch dostat ze vzduchojemů pryč. Protože v jiném a jakémkoliv dalším případě by to vlastně pak už nefungovalo tak efektivně. :) Je to dané tím systémem vzduchových brzd, to jen tak takový nápad na další studium.