Avatar uživatele
Kater0987

Ve škole máme 18 předmětů (i s chováním) mam 10 dvojek, budu mít vyznamenání nebo ne když prumer mám do 1,5?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3577 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Ať počítám, jak počítám, nějak mně průměr do 1.50 nevychází. 10 dvojek – 7 jedniček bez chování – 17 předmětů.. Chování se do průměru nezapočítává, ale nesmíte mít sníženou známku. ..

Zkuse si přepočítat.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
led

Ak počítam, že zvyšných 8 je jednotiek stále mi to nevychádza na 1,5.
ak odrátam chovanie, dúfam, že tam je jednotka a nie dvojka
potom je to 10 dvojek + 7 jednotiek tj. 27 /17=1,588 čo znamená:
nie je to na vyznamenanie.
V prípade počítania aj chovania, to stále vychádza na 1,55
Doporučujem zopakovať si počty, konkrétne spočítavanie a delenie…

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Drap

Tvoje otázka nemá hlavu ani patu. Něco je špatně. Do prospěchu se chování nezapočítává. Tak tedy 17 předmětů. Pokud by jsi chtěla mít vyznamenání, nebo průměr pod 1,5, musíš mít maximálně 8 dvojek, ostatní jedničky.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
mosoj

Chování¨, pěknej předmět.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Mc Merkurion

…tak:

  1. chování se do průměru počítá,můžete mít samý a dvojku z chování a nemáte vyznamenání
  2. jestliže nedokážeš správně spočítat svůj vlastní průměr,nemáš nárok na vyznamenání

Doplňuji:
opravuji: 1) s chováním se v průměru počítá,můžete mít samý a dvojku z chování a nemáte vyznamenání

Upravil/a: Mc Merkurion

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
annas

Ad Mc Merkurion

" chování se do průměru počítá.."

Nemáte pravdu, známka z chování se do průměru známek opravdu nezapočítává, jen zohledňuje Jak jsem napsala, nesmí být známka z chování zhoršená.

Známka z chování neovlivňuje průměr, ale student nemusí „být s vyznamenáním“, pokud má horší známku z chování…


https://www.go­ogle.cz/search?q=kdy+m%C­3%A1+%C5%BE%C3%A1k+vyz­nemane%C3%A1n%C3­%AD+&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&e­i=uoa_VJP8JIP­gaLzhgoAC#q=hod­nocen%C3%AD+pr­osp%C4%9Bl+s+v­yznamen%C3%A1n%C­3%ADm

Najdete i právní výklad MŠ

„Žák prospěl s vyznamenáním, není-li klasifikace nebo slovní hodnocení po převodu do klasifikace v žádném povinném předmětu horší než stupeň 2 – chvalitebný a průměrný prospěch z povinných předmětů není horší než 1,50 a chování je hodnoceno jako velmi dobré.“

před 3576 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Mc Merkurion

tak ještě jednou: na vyznamenání musí být průměr do 1,5 (v tom se shodnem) — 18 předmětů i schováním a z toho 10 dvojek není průměr do 1,5 ať je tam chování či ne > dál to nerozebírám — je pravda,že jsem špatnš formuloval odpověď >>> „chování se do průměru počítá,můžete mít samý a dvojku z chování a nemáte vyznamenání“ místo toho jsem měl napsat „S CHOVÁNÍM SE POČÍTÁ,můžete mít samý a dvojku z chování a nemáte vyznamenání“ ale nesouhlasím s formulací „student nemusí být…“ vím,že „není s vyznamenáním“,a­lespoň za mne to tak bylo,jedna dvojka (z chování) a vyznamenání nebylo…jo,a bylo to na dvou školách,v jiným kraji,takže potvrzeno…

před 3575 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
annas

V pořádku. Nejde o slovíčka, ale sám jste četl, že holka nechápe, co se započítává do průměru a že hranice 1,50 je konečná – nezaokrouhluje se. . .

--
Jednu dobu – prospěl s vyznamenáním, prospěl velmi dobře atd.

před 3575 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek