Avatar uživatele
Hanz Blažek

Samovolné vypínání datových přenosů ?

Dobrý den,
před měsícem jsem koupil Samsung Galaxy s6310 Young z Androidem 4.1.2 Jelly Bean, Vše bez problému, poslední dobou se však během dne náhodně vypnou mobilní data, a po opakovaném mačkání tlačítka pro vyp/zap dat přímo v telefonu, né a né naskočit, chtěl bych vědět, kde je zakopaný pes ? Data naskočí až po resetu telefonu, a také jsem si všiml, že mi vypadne i dostupnost v síti operátora, takže nevypadnou pouze data ale i možnost volat či psát sms zprávy.

  • Telefon ?
  • SIM karta ? (mám jí už hodně dlouho, lze ji bezplatně vyměnit u operátora) ?
  • či nějaká aplikace v mobilu ?

Máte někdo zkušenosti ?
Za každou radu předem děkuji.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4155 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Hakunamatata

Toto stejné se mi stalo, když jsem si koupila nový Sony Ericsson Xperia. Měla jsem však „štěstí“, že se mi ještě k tomu začal o pár týdnů později sám restartovat, takže mi ho vyměnili za nový. Ale chápu tvé utrpení s neustálým vypadáváním internetu. Doporučuji reklamaci.
Doplňuji:
Takže předpokládám, že aplikacema to nebude a simkou taky ne (mám ji už 11 let).

Upravil/a: Hakunamatata

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Bedy

SIM kartou to být nemůže, to by vypadávala celá síť a mobil by hlásil Vložte SIM a pochybuji, že by se o toto starala nějaká aplikace – nejvýše virus, ale to je hodně málo pravděpodobné, mobilní viry většinou jsou spíš větrači kreditů a peněženek.

Tento problém je typický pro levnější dotykovky (hlavně ty s Androidem), doporučím reklamovat a ideálně požádat o vrácení peněz a koupit si něco solidnější. Za 3 tisíce se dají sehnat i solidnější mobily, než je tento, zejména co se kvality týče. Kdyžtak mi můžete napsat vnitřní poštou… 🙂

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Pavel Kozar

Samovolné vypínání dat v mobilu: K tomuto tématu se rád vyjádřím, jelikož se mi tento problém stal u dvou mobilů. Je jedno v jaké je mobil ceně nebo o jakou značku Androidu se jedná, jde především o to, že jste si koupili mobil s využitím dual sim a mobil má někdy problémy pochopit, která sim je nadřazená. Já druhou sim kartu nepoužívám kvůli internetu a tak jsem si nastavil v režimu mobilní sítě u mé preferované sim karty režim LTE/3G/2G (automaticky připojit) a u druhé sim karty režim 3G/2G (automaticky připojit) a problém vyřešen

před 1524 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek