Já tedy za svých mladých let nikoliv, vždy to byly takové chladné babky, co se ani neuměly usmát a šel z nich strach. Rozhodně nebyly normální, podle mě ženy vyučující fyziku mají velkou pravděpodobnost na to být nenormální. Má vnoučata mají zkušenosti podobné.
Zajímavá 0 před 806 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Kto je tu normálny, nech dvihne ruku! Fyzika nie je komédia, aby sa tam vyučujúci, bez ohľadu na pohlavie, smial počas vysvetľovania látky, alebo skúšania. Aj keď nič nebráni výkladu fyziky zaviesť prvky humoru z praxe.
Upravil/a: led
0 Nominace Nahlásit |
Matykářka/fyzikářka na VŠ (dálkově, v dospělosti) byla jedna z nejvíc sexy ženských, co jsem poznal. Bylo jí okolo třiceti, pěkná postava… a když se vdala, zlomila srdce snad 96% chlapů na škole :D
0 Nominace Nahlásit |
Když nepočítám ZŠ, tak jsem potkal 4 fyzikářky a všechny to byly
přísné, uřvané mrchy. :D A všechny kolem 60. Zato fyzikář i chemik
byli pohodáři.
Totéž matematikářky. Pro všechny platilo nejen, že byly přísné, ale
neuměly moc naučit, složitě „vysvětlovaly“, měly špatný přístup,
apod. U ostatních přdmětů to bylo jak kdo, jak kde. Hlavně u jazyků to
bylo proměnlivé, někdy byla hodně v klidu, jindy taky přísné nebo
alespoň nic moc.
Upravil/a: Disraeli
0
před 806 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jako když nepočítám ZŠ tak na SOU v prváku byl úplně super fyzikář.😎(Na ZŠ byla také dobrá fyzikářka.)
Upravil/a: jirka F
0
před 806 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ty, nás sílozpyt učil vždycky chlap. Takže, nedokážu posoudit.
Ono je to, ovšem, spíš povahou, než oborem, který ta učitelka učí. Podobný MaŠíBl jsem poznal i, třeba, u učitelky, která učila tělesnou výchovu a výtvarnou výchovu. A to bylo něco! Netvrdím, že povaha neovlivňuje to, jakému předmětu se bude ta učitelka věnovat, ale někdy je to jenom otázka shody okolností, protože kolem těch 20 roků sama moc neví.
0
před 806 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Učiť vtipne neznamená smiechom zabávať žiakov, ale priblížiť obraz prednášanej témy úrovni poslucháčov. Z praxe kantorky viem, že mnohé nezáživné témy vo fyzike je možné priblížiť ľudskej predstavivosti práve príbehmi z praxe. Pre ich prirodzenú ľudskú škodoradosť boli najúspešnejšie humorné príbehy ľudí, ktorých poznali, aj moje vlastné omyly. Rozprávanie splnilo svoj účel, pretože prednášanú látku sa zapamätali aj bez zbytočného „šprtania v knihách“.
Nebo minimálně poutavě, zajímavě. Totéž i třeba matika (nebo cokoli), bohužel to většina učitelů neumí.
disraeli, pripomenuli ste mi citát z učiteľa matematiky:
„Žiaci, obidve polovice z celku sú vždy rovnaké, ale vidím, že
väčšia polovica z vás spí.“ Od tých čias viem, že
polovice z celku sú dve, nie viac, ani menej
polovice z celku sú rovnako veľké
Výnimka: v reálnom živote 2 polovice jedného celku nemusia byť rovnako
veľké. Napríklad ľavá polovica ľudského tela nie je zrkadlový obraz
pravej polovice ľudského tela.
annas | 5283 | |
Kepler | 2867 | |
Drap | 2650 | |
quentos | 1803 | |
mosoj | 1594 | |
marci1 | 1357 | |
led | 1354 | |
aliendrone | 1180 | |
zjentek | 1077 | |
Kelt | 1013 |
Astronomie |
Fyzika |
Jazyky |
Matematika |
Sociální vědy |
Technické vědy |
Ostatní věda |