anonym
Reklamkám dochází inspirace, vše už tady nějak bylo, tak se pokouší
opisovat parafrází „bóbika“, jenž ovšen stále zůstává nedostižný
a nepřekonatelný.
Profíci sice hovoří o specifické vnímavosti české populace na skrytý,
náznakový, absurdní až cimrmanovský humor, jenže tato reklama skomírá
u dna nemotorných školáckých pokusů.
Damiana
Myslíš tu reklamu s Nightwork na mobilního operátora? Viděla jsem ji
letmo a také mě to zaujalo – tak to asi svůj účel splnilo, stejně jako
praštěné xxxtatatata…:-)
Řekla bych, že tam říkají něco o tom, že jejich auta musí mít hodně
Koní a ten cizinec na to reaguje replikou, kterou uvádíš – nepochopením
a zkomolenou češtinou… Asi to má být vtipné…:-)
Kohut57
Dnes je tolik reklam, které člověk přejde bez povšimnutí, že do
značné míry platí, čím je debilnější, tím si jí spíše někdo vůbec
všimne. Tak asi tak i tady.