podle všeho, co se musí při technické kontrole kontrolovat a zanášet do protokolu, málokteré starší auto, které doposud technickou kontrolou prošlo bez problémů, v budoucnu projde, i když nemá větší závady. Má někdo radu nebo tip jak to udělat, aby autíčko sloužilo ještě nějaký pátek i po takové STK?
Zajímavá 0 před 3137 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Máš-li peníze a nechceš-li se starat o podrobné řešení jednotlivých
problémů sama, můžeš svěřit vozidlo nějakému autoservisu, aby auto na
STK připravil a STK obstaral. To je docela běžná praxe. Kromě poplatku za
STK ovšem budeš platit práci mechanika a příp. náhradní díly.
Jestliže nemáš peněz nazbyt a tvůj čas je neobvykle laciný, kup si
příručku typu Opravy moderních automobilů vydanou v roce zhruba
odpovídajícím roku výroby vozu a nauč se hledat a opravovat závady na
svém vozidle sama.
0 Nominace Nahlásit |
Starat se o vozidlo, udržovat ho v pořádku a projdete jako starší auta.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3136 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jsem toho názoru nejdřív odstranit všechny závady, o kterých víš, a pak ti na STK najdou další. Nemáš šanci najít a opravit vše. Auto buď projde (třeba i s lehčími závadami), nebo ne. Ale už budeš vědět, co je špatně, a můžeš závady odstranit a jít k STK znova.
Upravil/a: quentos
0
před 3137 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Běžně se dává všimné technikovi v jámě pod autem. Nechá tě
projít, pokud auto nemá vážnější závady. Nikdo tě nenechá udělat
technickou s totálně zrezlými prahy, velkými vůlemi v čepech a
silentblocích, silně opotřebovanými brzdy atd. – to si na triko nikdo
nevezme.
Ale takový věci jako zrezlý a prdící výfuk, prosakující olej
převodovkou a motorem, neplnění emisních limitů atd to tě
projít nechá…
0
před 3136 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek