Avatar uživatele
LuciJe

Vbočené zadní kolo u auta

Zajímalo by mě, zda máte někdo zkušenost s tím, když je u osobního automobilu jedno ze zadních kol vbočené dovnitř – není tedy kolmo k silnici, ale pod úhlem vbočuje horní částí pod auto. Co je příčinou a případně co to může způsobit?

Prosím, nevkládejte rady typu „zeptej se v autoservisu“, zajímají mě nazory osob, které mají konkrétní zkušenost nebo autům rozumí. Děkuji.
Doplňuji:
Auto s uvedenou závadou před třemi týdny (při nákupu) prošlo technickou.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5447 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Auto se může začít smekat, skákat a postupně půjdou do sběru i pneumatiky. je lepší to dát do servisu. A mohlo se to stát vjetím do díry, anebo auto spadlo z heveru když byl vytažený nahoru. A mohl bybýt skřivený kotouč a nebo celá náprava a to by přišlo na hodně peněz. A nebo by to mohlo skončit nehodou. bližší info můžete najít zde.

Zdroj: www.google.cz/se­arch?hl=cs&sou­rce=hp&q=Vbo%C4%8Den%C3%­A9+zadn%C3%AD+ko­lo+u+auta&btnG=Vyh­ledat+Googlem&lr=&aq=­f&oq=

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
COVERENDER

Nesouhlasím s odpovedmi jako jsou vytahana poloosa, čepy atd. Myslim bud-vyhnilé uložení tlumiče,praskla pružina
a jestli je to starší auto a jedna se o zadni nápravu tak i extrémní opotřebení ložisek na náboji nebo na rameni by mohlo vést k tomuto jevu.Na STK bych se az tak nespoléhal.Videl jsem v televizi jak na Fieste par dni po STK upadla zadní uhnilá náprava a na STK si toho nikdo nevšiml.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
lemra@lina

Každopádně to způsobí nerovnoměrné opotřebení pneumatik. U některých vozů jsem to viděl, ale u většiny vozů to bude technická závada. Kdoví jak se to bude chovat na cestě. Dvakrát bych se ujistil, že to tak má být.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
dejv.s

Záleží na tom co je to za vůz. Je spousta možností. Mechanické poškození po nárazu, urezlý nebo prasklý tlumič perování nebo samotné péro neboli pružina, vytahaná poloosa ale to dělají většinou obě kola současně, také může být povolené kolo, pokud jsou nezávysle zavěšené kola mohou toto dělat ramena, čepy,jak jsem psal tlumiče a pružiny, pak také ohnutá celá zadní osa atd. Možností je spousta a vřele doporučuju navštívit servis nebo nějakeho kamaráda který vůz zkontroluje. A pokud se bojíte aby z Vás nějaký borec v servisu tahal prachy zajeďte si Na statní technickou kontrolu a nechte si udělat prohlidku vozu bez záznamu do technickeho prukazu což dnes normálně funguje cca za 500 kč. Hezký den Dejv

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek